NOG EEN WEEK VOOR NOD ROND NIEUWEJAAR HOE GAAT HET MET IEDEREEN?!

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Hoe gaat het met jullie!!
Al symptonen ontdekt of is alles bij jullie nog rustig.

Ik ben al twee dagen flink misselijk en ik heb het ontzettend kou.
Vandaag een soort roze afscheiding, dat heb ik nog nooit gehad dus misschien zou het dan toch........

Mijn NOD is 29 december en ik heb er deze keer een goed gevoel over en dat is toch al even geleden.
Veel succes de komende dag voor iedereen die weer aan het wachten is geslagen!!

FIJNE KERSTDAGEN EN ALVAST EEN GOED NIEUWJAAR!!

Ilona

hai ik heb mijn nod 2 januari dus ook spannend. Ik heb wel wat
gevoeligere borsten maar veel minder dan bij mijn eerste. Dus ik ben
bang dat het niet gelukt is. Nog een weekje en dan weet ik het maar die
week duurt langer dan anders. Hopelijk is het voor jou wel raak. Laat je het dan even weten?

Fijne dagen en een goede jaarwisseling.

He meid,

Nou hopenlijk is het toch raak en zegt je gevoel het verkeerd.
Mijn gevoel zegt me sterk dat het deze keer wel raak is.
Alles is zo anders en ik heb inmiddels zelfs trek in bonbons en er zijn dingen die gewoon anders ruiken en proeven.
Verder heb ik een enorm opgeblazen raar gevoel in mijn buik
En mijn temperatuur is ook helemaal anders vanaf het moment dat ik mijn eitje heb gehad.
Eerst schomelde ie de hele tijd nu is hij eerst na mijn ei gestegen. toen een poaar dagen gelijk gebleven en nu omhoog geklommen en dat was de andere keer niet zo toen schommelde hij na mijn ei gewoon door al was de temp dan wel iets hoger.

Hopenlijk zit het echt goed anders kan ik mijn lichaam nooit meer geloven.
Acht ja dit jaar zal het nog uitwijzen.

Veel succes en alvast een goed 2006!!

Ilona

Hai Beidjes

Ik heb mijn nod op 31 december en heb al wel wat ongi buikpijn dat heb ik iedere cyclus...dus ik weet het niet. Ik heb al een kleine en daar had ik hetzelfde gevoel net als anders dacht ik ik word weer ongi maar toen was ik zwanger. Toch heb ik verder echt helemaal nergens last van dus ik heb er een hard hoofd in...maar toch maar hard duimen voor elkaar!!

Groetje Bloempje73

Hallo

ik zal ook heel veel duimen voor jullie aankomende dagen. Ik had
gisteren en vandaag wel een ongi gevoel in mijn buik. Of het zijn de
zenuwen .
Bij mijn eerste had ik helemaalgeen verschijnselen behalve dan dat ik
heeellllleee zeren borsten had. Nu wel wat gevoeliger maar niet zo als
de eerste keer.

Groetjes en een

Hoi dames,
ik heb mijn nod op 2 januari, de spanning stijgt!!!
Ik heb een dochter van 20 mnd en toen ik van haar zwanger was merkte ik helemaal geen verschil. Ik verwachtte toen dat ik gewoon ongesteld zou worden, voelde me niet anders als anders.
Ik geloof niet dat ik nu symptomen voel of merk, geen gevoelige borsten, niet extra koud, geen scherpere reuk of wat dan ook.
Maar spannend is het wel, ik heb via babybrabbel zw.testen besteld die je al vier dagen voor je nod kunt gebruiken. Geen idee of dat inderdaad werkt, maar ik wil graag voor oud en nieuw weten waar ik aan toe ben.
Ook aangezien we kaartjes hebben voor een leuk feest!
Nou ik wens jullie allemaal nog een fijne week toe en hopenlijk gaan we allemaal met een positieve test het nieuwe jaar in!!!
gr. Anne

He meiden!!

Zo het word nu echt spannend.
Mijn temp is nog steeds hoog met nog twee dagen te gaan begint het erg af te tellen.
Heb nog steeds een raar gevoel in mijn buik maar wel iets minder dan een paar dagen geleden en ben nog steeds erg moe. Hopenlijk ben ik zwanger en zijn het geen voortekenen van een griep.

Ga de komende tijd flink duimen voor ons allemaal en hopen dat ons wondertje dit jaar als is geschied.

Laten jullie wel even iets weten?!

Ilona

Terug
Bovenaan