Nog een week wachten en dan....?

Ik had gister mijn 2e echo al, helaas konden ze mij nog geen bevestiging geven. Er zit wel een vruchtje, maar was nog geen hartactie te zien. Nu weer een week wachten en krijgen we volgende week definitief te zien of het goed is, of toch niet.. Was echt een tegenvaller, zit ook steeds te huilen, maar ja, wat kan je anders doen dan wachten?

Ben nu 1 nachtje verder, maar het voelt nog zo ver weg, 6 dagen...pffff.

En dan die hormonen, lijkt wel of ze met de minuut toenemen...

Zo, genoeg geklaagd!

Liefs Ro
6 wkn,3dgn

Kan me het ook erg goed voorstellen. Bij mijn eerste had ik bij 6 weken een echo en toen was er ook geen hartactiviteit. 3 dagen later ben ik teruggegaan en toen klopte het hartje wel .Heel spannend en frustrerend. Succes!

Hoi Ro,

Misschien heeft het te maken met het feit dat je nog zo vroeg in je zwangerschap bent.
Ik mocht niet eerder als met 8 weken komen. Tegen mij werd letterlijk gezegd dat dat niet verstandig was omdat ze dan misschien nog geen hartactie konden zien en ik me dan zorgen kon gaan maken!

In ieder geval, heel veel sterkte en succes!!
Liefs Sonja

Bij mij moet er voor de 8 weken al vastgesteld worden of er hartactie is, zodat ik met 8 weken kan gaan starten met medicatie.. En hartactie is vanaf een week of 6 te zien, dus is wel reeel denk ik. Onzeker is het toch wel in het begin. De dagen gaan langzaam.... maar heb er al 3 nachtjes opzitten van de 7, bijna op de helft. Moet zeggen dat ik wel rustiger ben.. dat scheelt ook een heel stuk, kan er niets aan veranderen.

Alle lieve reacties doen me ook goed, want op mijn ouders en zussen na weet niemand het en kan het ook niet verder kwijt., dus THANX!

Liefs,
Ro

Terug
Bovenaan