Nog een weekje wachten...

Nog een weekje geduld, dan weet ik of de Pregnyl / Puregon zijn werk heeft gedaan.
Morgen moet ik bloed laten prikken zodat ze kunnen zien of ik een eisprong gehad heb.
Dan heb ik volgend weekend mijn NOD. Word ik niet ongi, dan moet ik maandag het ziekenhuis bellen.
Ik had me voorgenomen om er niet te veel bij na te denken, maar stiekem houdt het me toch wel bezig en vind ik het erg spannend!

Liefs Astrid

hai Astrid!

Wat spannend! Nog een weekje volhouden hoor! Zoek lekker wat afleiding, dan vliegt de week zo voorbij en hopelijk heb je ons dan snel heel goed nieuws te melden.

Vanaf morgen mag ik er ook aan geloven: dan komt mijn vierde i.u.i. eraan. Dan volgen ook voor mij die lange wachtweken. Ik heb er echt veel zin in en hoop ook dat het nu eens hartstikke raak is deze maand.

Ik zal voor je duimen! En als je even wilt kletsen (voor wat afleiding) dan weet je ons te vinden.

Liefs Indy

He Astrid,

Inseminatie verliep prima. Na 5 min. stonden we weer met een grijns op ons gezicht buiten. Toch wel een gek idee eigenlijk. Geen idee wat zich daarbinnen nu afspeelt (hopelijk zijn ze nu flink aan het knokken wie mijn eitje mag veroveren...of zelf eitjes..het waren er nl twee. Wel lachen als je daar over nadenkt. Nu weer afwachten twee weekjes.

Hoe vergaan jouw wachtweekjes? als het goed is ben je al op de heft en moet je nog 6 daagjes wachten voor je het misschien weet (en je ons hopelijk kunt vertellen dat het raak is). Laten we het hopen.

Heb je al een beetje zwangerschapssymptomen? Of neem je deze ook maar liever niet serieus? (ik heb zelf altijd van die zogenaamde "schijzwangerschapssymptoompjes", als je begrijpt wat ik bedoel)

Nog even volhouden!   Liefs Indy

Hé Indy,

Mooi dat het allemaal goed is gegaan vandaag!
Zou je het erg vinden om een tweeling te krijgen? Ik zou dat echt geweldig vinden, roep 'heel' mijn leven al dat ik dat wil en de kans is nu natuurlijk wel groter. Er zaten bij mij ook twee eitjes deze ronde. Maar ja eerst maar eens één zien te bevruchten.

Dit weekend is inderdaad mijn NOD. Ik heb vandaag bloed laten prikken.
Wanneer ik volgende week maandag nog niet ongi ben, moet ik het ziekenhuis bellen en vragen naar de uitslag van mijn bloed. Blijkt daaruit dat ik een eisprong heb gehad, dan ben ik zwanger. Klinkt simpel hé, zo legde de gyn het uit. Ik geloof dat ik dan toch wel bang zou zijn dat ik binnen een paar dagen toch nog ongi word!

ik moet heel de week gewoon werken, sporten, etc. dus heb eigenlijk weinig tijd om me druk te maken. Alleen het weekend is nog helemaal leeg. Dus ik hoop dat als ik niet zwanger ben ik dan snel ongi word anders heb ik veel te veel tijd om me druk te maken.

En heb ik verschijnselen? Tja, al drie jaar lang (...). Ja ik heb vorige week best veel buikkramp gehad. En vanmiddag kreeg ik een aanval van misselijkheid. Maar ja wat ik al zei: dat heb ik anders ook wel eens en ik zie dit dus ook maar niet als verschijnselen. Er zit weinig anders op dan af te wachten.

We houden elkaar op de hoogte!
Liefs Astrid

Terug
Bovenaan