Nog een weekje werken en dan......heb ik lekker vakantie!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ha nog een weekje werken en dan heb ik dus lekker vakantie, heerlijk! We gaan 15 dagen naar Zakynthos en ik vind het superspannend met onze uk. De koffers liggen al startklaar om ingepakt te worden maar het is wel een hele onderneming omdat we nu alles voor Justin mee moeten nemen en ik zal wel weer te veel gaan mee slepen vrees ik maar goed de vakantiestress is  er NU al want er moet nog  van alles gebeuren voordat we eindelijk met volgepakte auto  richting Schiphol rijden maar dat mag de pret niet drukken! Wou ik ff met jullie delen...enne zijn  er nog meer die nog met vakantie gaan?

Groetjes,

Puk

Ha Puk,
Heerlijk die vakantiepret! Ik kan me goed voorstellen dat je er erg naar uit kijkt, maar dat doe je al heel lang, volgens mij.
De inpak-stress is dan weer minder, maar zolang het gezonde stress blijft, is het prima.
Wij gaan niet weg, we willen het volgend jaar proberen om weer naar Italië te gaan.
Kunnen we wel een boedelbak huren met 2 kids.
Ik wens je heel veel plezier, geniet ervan met z'n drietjes en denk af en toe aan ons als je daar in de zon zit.
Groetjes Sil
( Ennuh...vergeet mijn boek niet mee te nemen!)

hoi!!
Lekkuuuuuuuuurrrrrr zeg!!!! Nou dat wordt hééééél veel fun!!! daar twijfel ik niet aan!!
De voorpret vind ik ook altijd erg leuk! Maar helaas... dit jaar zit het er niet in... volgend jaar beter!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi Puk,

Wij zijn net terug van 3 weken spanje!
We zijn met de auto gegaan en onze kleine man (9maanden) heeft het geweldig gedaan  17 uur lang in de maxicosi  .
Het is een hele onderneming inderdaad ik had voor drie weken melk mee maar menneer wilde daar niks eten dus was na anderhave week de melk op!
Gelukkig verkopen ze in veel landen veel hetzelfde soort babyvoeding als hier, van bijv Nestle en in Spanje van Hero, dus daar hoef je je in iedergeval niet druk om te maken.
Zorg vooral voor veel petjes en goede zonnenbrand mijn kleintje is erg veel in het water geweest dus ook veel in de zon maar gelukkig is hij alleen maar bruin geworden.
Ik wens jullie een super leuke en gezellige vakantie zo een kleintje maakt het nog 100 keer leuker!

Groetjes Char

@ Sil27, wahaha een boedelbak....die heb ik misschien  ook wel nodig als er een 2e komt, ik vond het wel in ieder geval wel grappig om te lezen, enne je boek gaat echt wel mee, eindelijk kan ik eens lekker lezen (hoop ik ). Enne goed vooruitzicht 2008, lekker naar Italië en de knappe mannen eens bewonderen  want er zitten lekkere exemplaren tussen !

@ Debby, het word zeker genieten daar ga ik helemaal van uit, als de zon maar schijnt en de zee en zwembad zijn in de buurt dan vind ik het al gauw best enne wie weet zit er volgend jaar wel een heerlijke vakantie voor jullie in? Voor ons was het ook al weer 2 jaar geleden dus ik ben echt superblij dat we  weer gaan.

@....(sorry ik ben je naam ff kwijt) O lekker 3 weken spanje, dat zal ook super zijn geweest! Ook wel prettig om te lezen dat de babyvoeding bijna hetzelfde is als hier want ik heb idd ook wel de melk en de luiers ingekocht want je weet maar nooit en potjes zullen ze daar op Zakynthos ook wel hebben en Justin is een makkelijke eter daar ben ik wel blij mee.

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan