Nog een weekje

Vandaag naar de gyn geweest en al mijn vragen op hem afgevuurd, waaronder de vraag of ik ingeleid kon worden omdat ik zo ontzettend last van mijn bekken en rug heb, en bijna niet meer aan mijn nachtrust toe kom omdat ik maar op één zij kan slapen, de rechterkant is namelijk "doof". Dat gevoel dat je hebt als je been slaapt, alleen dan het gevoel alsof het wakker word, met bijbehoorende steken en prikkels, niet echt fijn om op te liggen dus.
Hij zou even kijken ofdat er van "onder" al wat gebeurt was en ik had een beetje ontsluiting, toen heeft hij maar meteen gestript, niet echt lekker, zeg maar pijnlijk, maar voor een goed doel hoop ik.
Volgende week woensdag moet ik terug naar het zkh, en dan kijken ze of er al wat gebeurt is, dan wordt ik waarschijnlijk voor het eind van volgende week ingeleid. Heerlijk het eind is in zicht, tis wel zo prettig om een soort "einddatum" te hebben.
Zo ben ik dat ook ff kwijt.

Iedereen die nog moet gaan bevallen veel sterkte er mee.
Groeten Esther

Het strippen vond ik ook niet echt prettig toen bij me eerste. Hopelijk heeft het strippen wat zijn werk gedaan en ga je gauw bevallen. Wel fijn indd dat je nu een datum in zicht hebt. Maar hopelijk besluit je kleintje voor die tijd nog te komen.
Succes en sterkte meid!!!!!

Liefs marielle

Terug
Bovenaan