Nog een weekje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Weer ff een berichtje van mij..... Hier oo de wachtbank tot volgende week vrijdag (denk ik)

Van de week een ontzettende dip gehad maar het gaat gelukkig alweer beter. Moet echt rustiger aan doen.... Loop nu bij de fysio omdat er een bloedvat in mijn nek bekneld zat was ik vreselijk duizelig.

De gebeurtenissen vh afgelopen jaar gaan mij niet in de koude kleren zitten merk ik. Ben gewoon zo bang dat we nooit een kindje zullen krijgen. Ik probeer het allemaal een beetje los te laten nu maar wat is dat lastig! Ga er vanuit dat het deze ronde niet gelukt is, mijn vruchtbare dagen waren precies is een stressperiode. Zo valt het in ieder geval nog een beetje mee al ik volgende week ongesteld wordt.

Heb verder nergens last van alleen wat rugpijn maar dat heb ik al sinds mijn vruchtbare dagen en soms misselijk vooral s nachts maar dat heb ik ook wel vaker. Geen zere borsten deze keer.....we wachten af en ondertussen probeer ik een beetje te relaxen :)

Wie wachten er met mij mee?

Fijn weekend!

Hey meid,

Jeetje, een bloedvat bekneld? Geen wonder dat je duizelig was..Zeker ook flink pijn gehad... Hebben ze er wel een goede behandeling voor dan?

Het is ook allemaal niet niks om lang met een kinderwens te zitten... Ik snap precies wat je doormaakt. Wij zijn nu zelf precies 2 jaar bezig.... (wisten al vanaf het begin dat het lang zou duren).
Dus ook wij hebben vaak gedacht dat er nooit een kindje zou komen.
Maar meid, wij komen er echt wel allemaal! Let maar op :)

Hier ook op het wachtbankje nu! Voor mij ook een klein weekje. Ik heb toevallig gisteren de zwangerschapstest binnen gekregen, omdat ik me ingeschreven had voor de nieuwsbrief "zwanger worden". Dus kan nu 4 dagen eerder testen, hihihi.
Succes met wachten! Super spannend altijd he.

Veel liefss

Hoi Bosbesje,

Dat bloedvat zit knel doordat ik zo gestrest ben is mijn spier zo hard dat er teveel druk op het bloedvat komt. Dus met fysio en vooral meer relaxen en oefeningen komt het weer goed.

Ik weet wel dat het allemaal wel goed komt maar helaas voelt het niet altijd zo.

Ooo die testen die zal ik dan vd week ook wel krijgen :) ga je hem gebruiken! Vind het wel eng om al zo vroeg te testen hoor.....l wij gaan knallen volgende week!

Fijn weekend!

Hoi Hoi,

Ik heb ook nog steeds het gevoel hoor..... gaat het nou wel of niet een keertje lukken... blijft spannend allemaal.

Ik weet niet of ik de test ga gebruiken. Vind het ook wel eng om zo erg vroeg te testen. Ik zie wel :) hihi. Ik voel me nog niet anders ofzo.

Spannneeenddd haha.
Xx

Nou meis, kijk maar uit, zoiets engs door stress..

Ik wacht trouwens met je mee. Tot maandag. Maar dit keer ook weer erg onrustig merk ik (zie mijn nieuwe topic ;-)

Maar niets helpt de tijd te versnellen, dus wachten maar weer (en in jou geval: ontspannen).

Je hebt zeker goede kans op een zwangerschap in je tweede jaar proberen. Ik geloof dat van de mensen die in het tweede jaar nog niet zwanger zijn ook nog eens 80% uiteindelijk (ooit) zwanger wordt, al dan niet met hulp.
Maar ja dat zijn statestieken, dus je hebt er niet echt wat aan.

Knuffel
Wenser

@wenser Het klinkt gelukkig enger dan het is maar mijn lichaam zegt stop en moet er nu echt naar luisteren! Dus proberen te relaxen en mij minder druk te Maken dan zal het best goedkomen.

We geloven die statistieken gewoon ;-)

Succes met wachten dames hoop voor jullie dat het een positieve test mag wezen..

Hier aan het wachten tot het tijd is om het spiraaltje te verwijderen.. Dan paar maandjes me cyclus aankijken en dan voor het echie :) ik heb ook de testen gekregen

Spannend dromertje! Hopelijk kunnen jullie snel voor het eggie ;-)

Terug
Bovenaan