Nog een x voor Cindy

A

Anoniem

Guest
Hallo Cindy,

Nou vandaag dus bij die andere vk geweest!!
Die heeft me een heel end gerust gesteld!!
Heb er dan ook een ruim uur gezeten.
Ben nu dan ook super blij!!
Zij snapt niet dat ik elke keer moet prikken, en dat ze me zo in een cirkel laten gaan.
Om ons helemaal gerust te stellen gaat ze de gynaecoloog bellen, en het vragen wat die er van zegt, en dan weet ik het morgen zeker, maar ze verwacht het niet.
Zij vind het niet zorgwekend, als ik door ga zoals ik het nu doe.
Dus ben blij dat ik de stap heb gezet naar een andere, kleinere verloskundige praktijk.

Voor jou is het ook balen, en dat in de laatste loodjes!!
Zal voor je duimen!!
Heel veel sterkte, en bedankt voor jou verhalen.

Groetjes Esther  

heey Esther wat gaaf!Ben heel blij voor je!
En een uur daar gezeten joh,wat een luxe!Slimme zet inderdaad dat je overgestapt bent.
Ik zou het gewoon in de gaten houden als ik jou was.Je merkt het best wel als je waardes gaan stijgen.Ik heb nu ook regelmatig hypo's.Ben moe.En een droge mond als ik wakker wordt.Kleine beetjes plassen.Dus eigenlijk wist ik het wel.
Nu ga ik straks voor de LTT,dus op drie tijden prikken om t ekijken hoe het schommelt.En die uitslag moet ik doorbellen en dan hoor ik hoe of wat.
Maar ja nu zo op het einde vind ik het juist minder erg hoor.Als ik nu alsnog doorverwezen wordt naar de gyn,weet ik dat ik in de juiste handen ben en mijn baby straks ook.En misschien hoef ik dan wel niet te lopen tot 42 weken of langer.Want mijn bekkenklachten verergeren met de dag dus van mij mag ie komen hoor.
Dus ik benieuwd hoe het gaat lopen.

hee bedankt weer en ik hoop dat je suiker lekker konstant blijft.

groetjes cindy

Terug
Bovenaan