Nog een x werk

Ik kan niet wachten om weer te beginnen. Het is ook zo supergezellig op m'n werk. Ik werk als praktijkmanager in een tandartspraktijk. Komende weken missen we een paar dagen een assistente, die dagen ga ik gezellig assisteren. Heb er zin in!
Hoeveel dagen gaan jullie straks weer werken? En wat doen jullie voor werk?
Ik werk zelf 3 dagen.

Ik werkte 40 uur en ga ook weer 40 uur werken. Ik kan niet wachten. Niet omdat mijn collega's nou zo leuk zijn, absoluut niet zelfs. Maar mijn werk is zo leuk! Ik werk in de IT als systeembeheerder en ben dat nig niet zo lang. Ik wil dus graag mijn kennis verder uitbreiden en tevens met mijn werk om de tafel om naar een ander project te gaan met hopelijk leukere collega's. Het voordeel van mijn werk is dat ik thuis kan werken. En in ieder geval 1 dag thuis mag werken.
Waarom ik ook weer graag wil werken is om ons nieuwe gezinssamenstelling en het 'normale' patroon in te passen. Zit ik straks eindelijk in het ritme met de kleine meid en thuis zijn, gaat het werkritme weer beginnen ;)

Ik begin pas weer met werken vanaf 1 augustus, en vind het heerlijk om met verlof te zijn. Scheelt denk ook wel dat we in mijn omgeving met ongeveer nog 7 andere meiden zijn die of net bevallen zijn of nog moeten. Dus als straks de zon weer een keertje gaan we lekker wandelen.

Ik werkte ma,di,woe,vr en zaterdag en ga straks di,wo,vr en om de week op zaterdag werken.
Werk in een winkel als bedrijfsleidster en vind het heerlijk om op de zaterdag te werken komt dan gemiddeld op 28 uur uit,

Ben communicatiemedewerker. Werkte al 32 uur per week, maar dat worden er 24. Ik geniet enorm van mn verlof en kom echt tot rust. Ondanks alle vermoeidheid van de gebroken nachten. Komt voornamelijk doordat ze bij ons aan het reorganiseren zijn en er al jaren een vervelende werksfeer hangt. Dus mn verlof kan niet lang genoeg duren!!