Nog een x werk

Ik kan niet wachten om weer te beginnen. Het is ook zo supergezellig op m'n werk. Ik werk als praktijkmanager in een tandartspraktijk. Komende weken missen we een paar dagen een assistente, die dagen ga ik gezellig assisteren. Heb er zin in!
Hoeveel dagen gaan jullie straks weer werken? En wat doen jullie voor werk?
Ik werk zelf 3 dagen.

Ik werkte 40 uur en ga ook weer 40 uur werken. Ik kan niet wachten. Niet omdat mijn collega's nou zo leuk zijn, absoluut niet zelfs. Maar mijn werk is zo leuk! Ik werk in de IT als systeembeheerder en ben dat nig niet zo lang. Ik wil dus graag mijn kennis verder uitbreiden en tevens met mijn werk om de tafel om naar een ander project te gaan met hopelijk leukere collega's. Het voordeel van mijn werk is dat ik thuis kan werken. En in ieder geval 1 dag thuis mag werken.
Waarom ik ook weer graag wil werken is om ons nieuwe gezinssamenstelling en het 'normale' patroon in te passen. Zit ik straks eindelijk in het ritme met de kleine meid en thuis zijn, gaat het werkritme weer beginnen ;)

Ik begin pas weer met werken vanaf 1 augustus, en vind het heerlijk om met verlof te zijn. Scheelt denk ook wel dat we in mijn omgeving met ongeveer nog 7 andere meiden zijn die of net bevallen zijn of nog moeten. Dus als straks de zon weer een keertje gaan we lekker wandelen.

Ik werkte ma,di,woe,vr en zaterdag en ga straks di,wo,vr en om de week op zaterdag werken.
Werk in een winkel als bedrijfsleidster en vind het heerlijk om op de zaterdag te werken komt dan gemiddeld op 28 uur uit,

Ben communicatiemedewerker. Werkte al 32 uur per week, maar dat worden er 24. Ik geniet enorm van mn verlof en kom echt tot rust. Ondanks alle vermoeidheid van de gebroken nachten. Komt voornamelijk doordat ze bij ons aan het reorganiseren zijn en er al jaren een vervelende werksfeer hangt. Dus mn verlof kan niet lang genoeg duren!!

Ik begin half juni weer, maar moet re nog even niet aan denken. Vind het nu heerlijk zo. Ik ben planner & controller en ga straks de vrijdag thuis blijven en elke dag één uur minder werken. Mijn vriend blijft de woensdag thuis. Die gaat straks lekker babyzwemmen met jake!

Ik heb voor mijn zwangerschap altijd 36 uur gewerkt in de zorg. Heb toen mijn contact niet laten verlengen omdat ik het er niet naar mijn zin had. Toen de hele zwangerschap niet meer gewerkt en nu moet ik eigenlijk op zoek naar een nieuwe baan. Balen is alleen dat er bijna niks te vinden is en ik ook niet goed weet of ik het wel wil. Wat echt zo raar is! Ik heb altijd geroepen dat ik gewoon aan het werk ging maar nu voelt het toch wel wat anders. Ik weet het dus gewoon nog niet en we moeten uitzoeken hoe we financieel allemaal zitten. Leef nu op mijn spaargeld maar dat houdt snel een keer op.
Liefs

hoi

ik werkte 32 uur onregelmatig waarvan 26 als groepsleidster en 6 als or-lid
na 3mnd ben ik 26 uur gaan werken maar dat was nog lastig. ik had moeite met voldoende en goede opvang te vinden. en dan een huilbaby en 1 jaar nachtvoedingen

straks hebben we flexibele gastouder in ons huis
en ik heb intern gesoliciteerd voor een andere afdeling

ik ben er nog niet uit of ik daar echt wil werken.
huidige is werken met kinderen 7-17 jaar lvg en probleemgedrag, ik werk alleen en communicatie met het team is erg moeilijk, ook heb je altijd te weinig middelen om echt te behandelen.
waar ik gesolliciteerd heb is 18-100 jaar lvg en bijkomende problematiek (tbs of psychiatrrie bijv) en werk je altijd samen, geen behandeling maar wonen. oh en dichterbij huis en een prachtige locatie
kids of volwassenen, thats the question

Ik ga eind juli pas weer werken,werk 24 uur in de ouderenzorg bij dementen,vind erg leuk,maar ga even een half jaartje 18 uur werken(6 uur ouderschapsverlof in de week)vindwel even goedzo met 3 kleine kinderen,heb soms wel zin om te gaan werken,even wat anders
maar geniet nog wel van thuiszijn ook hoor!
eind juli lijk me precies goed

liefs jootje

Terug
Bovenaan