nog een zwanger kippetje....

Het blijft spannend en op een bepaalde manier is het iedere keer hetzelfde en toch ook weer nieuw. Wij verwachten ons vierde kindje.   Ik weet alleen niet zeker wanneer ik precies uitgerekend ben, ben niet precies geweest in het bijhouden van de laatste maand. We wachten af....

hoi welkom!!

en gefeliciteerd natuurlijk....
zegggg hoe is dat nou??? ik zag dat er bij jou ongeveer hetzelfde qua leeftijd tussen zit als bij de mijne....
mijn jongens zijn 5 en 6 en ben nu zwanger van de derde...
lijkt mij ontzettend leuk omdat ze het bewust meemaken de kinderen maar is dat ook zo??
of vinden ze het alleen maar lastig??

gr marjolijn

Als het dan toch over kippetjes gaat...
Ik ben opgegroeid in een gezin waar de kinderen ook zo achterelkaar kwamen: toen mijn jongste zusje geboren werd waren wij 8, 6 en 2. Ik (toen zes) herinner mij van die geboorte alleen dat ik 's nachts wakker werd omdat ik dacht dat ik een kip in de badkamer hoorde. Hoezo bewust...

Hallo allemaal!

Hier nog een zwanger "kippetje"...
We verwachten ons tweede wondertje! Na een paar negatieve testen en een onzekere positieve test, nu echt uitsluitsel: we zijn zwanger!

De eerste zwangerschap was dit ook zo, maar de vreugde is des te groter!

Ben dus al trotse mama van een dochtertje van 19 maanden. Tot nu toe nog weinig last van kwaaltjes, beetje misselijkheid niet meegerekend!

Groetjesss

hoi molly, is wel grappig ja, die kids op   dezelfde leeftijd.
Wat mij opviel bij mijn zoon, is dat hij gelijk heel veel meezeorgde en mijn dochter na een week of twee helemaal on de zorgrol viel. en dat is niet meer veranderd, nu nog steeds na twee jaar. maar ik moet zeggen dat ze alledrie doorgaans heel lief en zorgzaam voor elkaar zijn.
Ik zie dat je ook in de zorg werkt, net als barbera, leuk hoor, ik werk ook in de zorg, eerst 8 jaar in het verpleeghuis en sinds twee jaar in de thuiszorg.
heerlijk werk, alleen ik kan het in de zwangerschappen meestal niet zo lang volhouden, wat is jouw/ jullie ervaringen hierin? Mijn dochter wil graag een zusje, want een broertje heeft ze al,   dus ik ben benieuwd wat haar reaktie zal zijn wanneer we het de kiddies gaan vertellen. Dat hebben we bij de zwangerschap van onze jongste al snel gedaan omdat we niet wilden dat ze het van anderen zouden horen, en nik zelf heel moeilijk dit geweldige geheim kan bewaren, maar nu heb ik zoiets van nog even wachten.....

Terug
Bovenaan