nog eentje dan...... Opvolgmelk???

Nou, een vraagje nog en dan gaat Stef lekker in bad.
Wanneer mag je overstappen naar opvolgmelk?
Stef is morgen 5 maanden....dus wanneer kunnen we
dan gaan beginnen met overstappen? En hij krijgt nu
Nutrilon Forte, moet hij die dan nog steeds of kunnen
we  eerst de gewone proberen???

Liefs Annet

Opvolgmelk geef je vanaf 6 maanden, dat staat ook in koeienletters op de verpakking :) Ik denk dat je het beste verder kan gaan met dezelfde voeding, dus Forte, maar misschien kun je dat beter op het CB vragen

Succes!!

hoi hoi annetje,,,,

volgens mij is dit vanaf 6 mnd......

en je kan gewoon overstoppen op standaart voeding, mocht hij dan nog steeds te veel willen drinken kan je weer terug gaan op forte,,,,(mocht hij erg gevoelig zijn voor krampjes ed dan kan je het langzaam opbouwen).....

liefs tobi

Hallo!
Opvolgmelk geef je inderdaad pas bij 6 mnden.
Ik geef Linde nu Friso comfort, tegen krampjes en spugen, ben niet bekend met Nutrilon Forte.Maar volgens het cb mag ik gewone Friso als opvolgmelk gaan proberen.
Ik ga dat dus over een maand proberen en als het niet goed zou gaan ga ik weer over op Friso comfort opvolgmelk.
Succes!
groetjes Danielle

Hahahaha meiden
Dat het met koeienletters op het pak staat, dat weet ik wel.
Maarrrrrrr Stef krijgt ook al vanaf 3 maanden potjes groente en
fruit.... Op die potjes staat ook "vanaf 4 maanden". Dus ik
vroeg me meer af of het ook iets eerder  mag en of je het moet
af- en opbouwen of dat je zo in een keer overstapt....

Liefs Annet
hihihi

Hoi,

Ik weet niet beters of je tot 6 maanden moet wachten met opvolgmelk..
Maar de reden ervan ????

Maar ik ben met Yari begonnen toen hij iets meer als 6 maanden was ( heb eerst mijn pakken nummer 1 opgemaakt )

Yari kreeg bij de nummer 1 gewone nutrilon standaard gemengd met nutrilon forte.
Ik ben dit nu nog steeds aan het doen al bouw ik de forte nu wel af ( hij eet nu goed fruit en groente dus misschien is hij nu verzadigder...)
Je hebt van opvolgmelk ook gewoon forte, dus al je wil kan hier gewoon mee doorgaan.
Of misschien net als ik afbouwen...( mixen met nurtrilon standaard )

Succes ermee !!

Groetjes Marina

O, ja mijn pak nutrilon standaard nummer 1 was eerder op als de nutrilon forte nummer 1 dus mocht ik van het cb gewoon de nutrilon standaard nummer 2 mengen met de nutrilon forte nummer 1 ....

Snap je hem nog ???

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan