nog effe en hij loopt de deur uit....

A

Anoniem

Guest
...nee hoor, dat is flauwekul, maar de ene mijlpaal volgt de andere nu wel heel snel op! Vorige week kon mijn kleine Emre alleen nog maar op zijn buikje in z'n achteruit tijgeren door de kamer. Een paar dagen geleden zitten mijn man en ik naar hem te kijken terwijl hij op zijn buikje op de grond ligt.......GAAT IE INEENS ZELF ZITTEN !! We wisten niet wat zagen! En trots dat we waren  en blij dat we het samen mochten aanschouwen!
Joepie!! Kunnen we eindelijk gaan fietsen samen. Nog tips voor een niet zo'n dure mamafiets??

Nog een dag of 2 later ontdekt Emre dat ie met zijn armpjes zich ook vooruit kan trekken. Dat ie z'n beentjes kan gebruiken om te kruipen, dat heeft hij nog niet door. Het moet hartstikke zwaar zijn om je hele lijf op je buik alleen met je armen vooruit te schuiven , maar goed, hij kweekt er wel spierballetjes mee! En snel dat hij zich vooruit kan trekken. T is nu echt opletten geblazen, wat niets is meer veilig.

groetjes
trotse  Mie

Wat goed!!!
Dat is zeker snel gegaan zeg!
Dan is er hier nog hoop.
Sil

Wat geweldig zeg.
Het gaat hard nu.

Dan blijf ik ook hoop houden.
Roel gaat alleen achteruit op zijn buik en als ik hem neerzet draait hij wel om zijn as heen!!!

Geniet ervan.

Groetjes wen

Wat gaaf zeg! Hier is het een beetje 'droog' zwemmen,verder komt hij niet en word ook heel boos als hij niet vooruit komt.
Geniet ervan!
En idd niets is nu meer veilig!

Groetjes Mikkie.

ja geweldig he....... hier ook bijna elke dag weer iets nieuws, heel leuk, afgelopen zondag trok meneer zich bij mijn schoonmoeder ineens op aan de stoel  erg grappig maar thuis ho maar hahahahaha, mooi om te zien hoe dat kleine spul zich ontwikkelt!! geniet er maar lekker van!

groetjes susanne

Hoi!!
Goed zo Emre!!! hahaha, stom is dat he?? gaat zomaar ineens out of the blue...
Geniet ervan!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Owhhhh, wat leuk!!!

Wij hebben van de cb arts het advies gekregen om twee weken binnen leren slofjes aan te doen, dan schijnen ze sneller van tijgeren naar kruipen te gaan. (Heather tijgert al een paar maanden en vindt het wel prima zo, maar ze schuift dus constant met haar mooie schone kleertjes over de vloer. Nou stofzuig ik wel iedere dag, maar  grrrrr, ze is gewoon grijs aan het einde van de dag)

Kwa moederfiets; wij hebben  de BSP seine, werd ons aangeraden door zowel de fietsenwinkel hier om de hoek als de fietsenwinkel op internet als een goed en betaalbaar alternatief voor de sparta amazone. Ik heb 'm nu een tijdje en hij fietst prima!

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan