nog effe + tijger

Hoi Dames,

Allereerst dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd, en geniet ervan.

Heb vorige week een bericht achter gelaten dat ik buikpijn had na het vrijen.Die buikpijn is pas na twee dagen weg gegaan. Is dat normaal ???
Zit vandaag op dg 26 van mijn cyclus en nog steeds niets. Ook geen buikpijn etc.
Heb wel een kriebelend gevoel in de buik en af en toe misselijk.Kan echt haast niet meer wachten tot donderdag. Ben zo bang dat de test negatief is. Herkennen jullie dat een beetje??

Voor Tijger. Sorry dat ik zo laat reageer op jou bericht, maar heb in het weekend geen computer, doe namelijk alles via het werk.
Hopelijk lukt het bij jullie ook snel.
Ik ben in Nov 2003 onverwacht zw geraakt met pil gebruik. Dit is verkeerd afgelopen na 15wk. Kindje had heel veel afwijkingen. En sinsdien zijn we het opnieuw aan het proberen. Ben wel pas een keer normaal ongi geweest 11 mrt. Ben zelf 25 jaar en word in juli 26.
Vind deze week zo spannend.Hoop dat het ongi wegblijft.
Jij veel klusplezier en hopelijk is het na deze maand raak. DUIM VOOR JULLIE.

Kiki wat jammer zeg dat je ongi bent geworden. Heb zelf 08-04 ook mijn NOD dag. In ieder geval veel klusplezier en deze maand lukt het vast.

Nou meiden veel klusplezier enneh duimen jullie voor mij ???

Veel liefs van mij.

Hoi Shirley,

Ik zag tijgertje staan en dacht daar zal ze mij dan wel mee bedoelen. Een miskraam is het gevoel als of al je energie uit je lichaam getrokken word, een verschikkelijke ervaring.
Ik ben zelf bijna (nog drie weken) 24 en dus al drie jaar bezig zonder enige hoop voor mijn gevoel voor de toekomst.

Iniedergeval bedenkt voor je berichtje, morgen mijn eerst controle voor de IUI, ben erg benieuwd.
Groetjes Tijgertje

Succes morgen bij je controle en vind het heel erg dat jullie het op die manier moeten proberen ( doen ).
Maar ik bedoelde eigenlijk niet jou. Er zijn schijnbaar twee tijgers. Kunnen jullie daar onderling een oplossing voor zoeken.???

In ieder geval wens ik jou veel sterkte en hoop en duim dat het snel zal lukken.

liefs van mij.

Terug
Bovenaan