Nog even dames!!

Komende vrijdag zijn we alweer juli! Dat betekent dat we in het rijtje weer eentje gaan stijgen, en we dan op de tweede plek staan! Pfff, het begint nu echt dichterbij te komen!!

Is iedereen er een beetje klaar voor? En zijn er al dames met verlof? Ik moet deze week en volgende week nog werken en dan ga ik heerlijk genieten van mijn vrije tijd!! Lekker de babyspulletjes wassen en alle laatste dingen op orde brengen!
Ik heb er zin in!
 
Nog 3 weken en 3 dagen... En dan eindelijk verlof :)! Het schiet inderdaad enorm op nu, ik denk er nog maar niet al te hard over na hahaha. Komt wel als ik lekker niet meer hoef te werken...
 
Als ik gewerkt had, zou ik vrijdag verlof hebben... Nu gaat alles gewoon door, maar ik heb me wel voorgenomen om wat meer te proberen om als nr2 slaapt ook even te gaan liggen. Verder wil ik nu echt zsm de laatste dingen wassen, maken en kopen. Het gaat nu echt opschieten ja, spannend!
 
ik ben ook gisteren met verlof gegaan ik heb 6 weken voor genomen heerlijk hoor!!
ik kan niet wachten totdat ons zoontje /broertje geboren wordt kom maar op wij zijn er klaar voor(nog ff 3 weekjes wachten naruurlijk hihi)
 
Hier deze week en volgende week nog werken en dan ook verlof! Heerlijk, kijk er naar uit!
Het wordt nu inderdaad wel spannend hoor.... komt echt dichtbij nu.
Vandaag de flesjes uitgekookt en voor de rest niets gedaan... wat een hitte!!!!
Nog 8 weken!
 
Ik heb al sinds 3 jaar verlof:) Ben wel fulltime huismama, dus echt luieren kan ik ook niet.Maar goed, ik heb n goed leven hoor ;) Wel vind ik t super dat deze week manlief onverwacht vrij heeft en dat schoonmama over plm 5 weken komt.Dán ga ik toch echt nog een beetje meer aan mezelf denken, dwz lkkr baden en rusten enzo....
Ik moet overigens nog alles voor de baby in orde maken, helllllpppp.Toch maar eens mee beginnen die week.Want ik heb ook nog maar 7 a 8 weken te gaan en t gaat steeds sneller om lijkt t wel.....
 
Ik ben er helemaal klaar voor, ben al een week met verlof. Over twee weken komt het bed en dan mag ik ook thuis bevallen. Poeh over 2 weken al.
Spannend......
 
Terug
Bovenaan