nog even een berichie na morgen ff niet meer online wegens verhuizing

haaaaaaai lieve allemaal,

Hier een berichie van klussende Sjan. Nog druk bezig met het huis, en ja Inge de hoogglans is er helemaal af. Pietje staat nog in ons oude huis dus we horen hem zelden. Het huis schiet al aardig op (tenminste de kamers die we klaar willen hebben, de rest is nog een grote puinzooi). Helaas is mijn vakantie bijna op...grrrrrr. Ben moe van het klussen en toe aan vakantie, . Zitten hier nu midden in de puinzooi maar ben er inmiddels aan gewend.

Zo voorspoedig als het met het huis gaat. zo langzaam gaat het met mijn ongesteldheid. Ben nog steeds wachtende op de rode duivels, als ze er volgende week niet zijn dan ga ik aan de provera. En dan gaat het spannend worden.

Verder begin ik me stiekem een beetje zorgen te maken over mijn lichaam. Ik heb soms nog steeds opvliegers en vraag me af of dit nog een nasleep is van de medicijnen. Hoop niet dat het klachten zijn van een overgang. Ga volgende week mn Gyn bellen om dit uit te sluiten. Moet er toch niet aan denken..........
Vind het erg jammer dat ik een poosje off line ben. Helaas gaat morgen de computer over en we hebben daar nog geen verbindig. Dusse ik hoop dat alles goed zal gaan met mij en met jullie allemaal. Ik blijf aan jullie denken de aankomende perioden en het zou leuk zijn dat wanneer ik weer online ben er zwangeren zijn onder ons!!!

Iedereen heel veel succes en sterkte met alle hormonen en iui's e.d.

Een hele erge dikke knuffel van Sjan!

Tot snel

Heee meissie!

Heeeel veeel succes met verhuizen!!! Enne wel heeel snel een verbinding regelen hoor want we kunnen je hier echt niet missen!
Geef Pietje een dikke knuffel van mij en wens hem sterkte met zijn baasinnetje (hihi)

lfs inge

Heee Sjanneke!

Lees nu net pas dat je ff niet meer on-line bent.

Nou goed bij deze heel veel succes, sterkte en weinig stress toegewenst.

Verhuizen is echt niet mijn hobby, maar blijf denken aan het aankomend resultaat, een geweldig huis precies zoals jullie het willen!
Met plek voor vast zeer binnenkort de baby uitzet!

Wees lief voor Piet!

En tot gauw maar weer!

Cynthia

Terug
Bovenaan