Nog even een vraagje...over mijn mogelijke miskraam!

A

Anoniem

Guest
hallo, was ik nog even,

ik had dus vorige week hier ook een topic geopent met de vraag of ik mogelijk die nacht toen een miskraam heb gehad. er waren toen veel reacties die dachten vanwel.
nou had ik op een andere forum ook contact met een meid, die zei dat mijn eisprong nu moeglijk eerder kon komen..klopt dat?

het was twee dagen voor mijn nod...kan nu mijn eisprong veel eerder komen..of blijft mijn cycles gewoon hetzelfde...het is al een jaar hetzelfde!

liefs Wilma

Hey meis,

Nu ben ik er voor jou. Nog steeds leef ik erg met je mee en ook jouw verhaal grijpt me erg aan. Je bent, net als ikzelf, ook al erg lang bezig om in verwachting te raken!

Ikzelf heb vandaag precies 2 weken geleden mijn miskraam gehad en, als mijn cyclus hetzelfde zou zijn als voor mijn zwangerschap, zou ik morgen ongeveer mijn ovulatie hebben. Nu heb ik zelf (zie mijn tpic waarop je hebt gereageert) sinds gister last van af en toe krampen waarvan ik me afvraag of het idd mijn ovulatie kan zijn. Hopelijk wel, maar ik heb eigenlijk nog geen antwoord gehad op mijn vraag van iemand die dat meegemaakt heeft. Ik heb deze vraag trouwens ook gesteld op www.miskramen.nl op het forum. Daar kun je eventueel ook kijken. Houden we elkaar op de hoogte?

Veel sterkte!

Liefs,

Sil

heehoi hoi,

lief dat je ook even op mij reageert!

als mijn cycles hetzelfde zou zijn als anders heb ik mijn eisprong over 16 dagen...ja ik heb een hele lange cycles van rond de 39 dagen.
maar dank je wel voor die site, daar zl ik zeker even op kijken!

en ja het lijkt me leuk om elkaar even op de hoogte te houden!

heel veel sterkte meid!!

dikke knuffel Wilma

Terug
Bovenaan