Nog even een vraagje......

Ik wilde nog even graag wat vragen.
Nu heb ik op de site van Nutricia gekeken en je hebt ook Nutrilon Forte 2 voor hongerige baby,s.
Heeft iemand hier ervaring mee met deze voeding? Mag ik ook zomaar zelf overstappen van voeding of moet ik dit altijd in overleg doen met het CB?
Ik vind het fijn mijn vragen hier te kunnen stellen want ik ben nog een beetje zoekende wat voor voeding het beste bij haar past.

Groetjes van Elly
 
hoi elly je kan allicht proberen dan een normale fles te combineren met een beetje nutrilon forte
leanne was vroeger een hongerige baby ik deed dan eerst een normale fles geven en dan als ze weer kwam een fles voor hongerige babys daaraan kan je zien of ze daarop reageert en of er tijd tussen zit het is in het begin allemaal uitzoeken wat het beste voor jouw en je baby is groetjes annemarie
 
Hoi Annemarie!

Wat leuk jou hier aan te treffen!
Ik heb inderdaad even info gevraagd over de Nutrilon Forte 1 aan het CB, en ik kan inderdaad de Forte combineren met de Nutrilon standaard. En ik ga proberen om haar laatste flesje alleen Forte te geven. Hopelijk krijgt ze hier een beter voldaan gevoel bij.

Leuk om hier ook met jou te kletsen

Groetjes van Elly
 
Terug
Bovenaan