nog even en dan verlof

Hoi,

nog even en dan eindelijk verlof...vrijdag de 13e is m'n laatste werkdag.

Kan niet wachten, ben het nu echt zat aan het worden..Komt ook omdat het op het
werk erg rustig is, dus de dagen schieten niet op.

Als ik op m'n plek ben s'ochtends, nadat ik 2 trappen op moet..ben ik helemaal kapot gewoon..
Kan echt merken dat conditie achteruit gegaan is en ik sneller moe wordt.

Maar goed nog ruim een week werken en dan zit het erop..
Verlang er nu al naar om s'middags lekker m'n bed in te kruipen ha ha..

liefs leeuwtje,

34+4 wkn

Hoi Leeuwtje,
Vrijdag de 13de is ook mijn laatste werkdag voor mijn verlof en ik kijk er ook enorm naar uit!! Het is nu toch wel wat zwaarder aan het worden met werk (bij ons is het wel super druk, terwijl ik moet afbouwen :-S) en een peuter thuis. Ik wil gewoon lekker de laatste dingen in orde maken voor de baby en toegeven aan mijn nesteldrang, haha.
Gelukkig kunnen we aftellen nu.. nog even volhouden..
Groetjes Laura mv Thom en ruim 33 weken zwanger

Hey meiden,

Hier nog eentje die vrijdag de 13e de laatste werkdag heeft! Ben de dagen aan het aftellen: nog 6 keer naar mn werk...
Mn buik begint nu echt in de weg te zitten, met snipverkouden en toe aan VERLOF!
Deze en volgende week werk ik mn opvolgster in en dan kan ik vrijdagmiddag 13 februari mn werk vaarwel zeggen tot 1 juli!

Vinden jullie t ook zo raar! Vind het wel moeilijk aan de ene kant en aan de andere kant kan het niet snel geniet volgende week vrijdagavond zijn!

Vraag me ook af wat ik allemaal ga doen (jullie ook?), naast mn middagslaapje natuurlijk! :-D Babykamer enzo is helemaal klaar, hebben eigenlijk alles in huis.

Counting down the days... ;-)

Groetjes Janneke
32 weken en 3 dagen

Hi Leeuw en Laura!

Morgen is het zover: onze laatste werkdag! Oh oh oh wat heb ik er zin in... En wat ben ik er aan toe!  Had er eerst moeite mee, maar heb mn vervangster 2 weken ingewerkt en ben zo goed als klaar. Geeft goed gevoel, ik kan lekker weg. Morgenmiddag werk ik nog maar is meer lekkere brownies en cake trakteren (staan nu in de oven, jammie) en dan zit het erop!

Wat zijn jullie plannen?

Ik ga volgende week lekker uitslapen, tv kijken, slapen, lezen en zondag de 22e gaan we naar Oostenrijk; daar ga ik ultiem ontspannen in ons hotel.

Groetjes en werkse, nog 1 keertje!
Janneke

Heerlijk dat het bijna zo ver is, nog maar een dagje werken!

Het is even gek en  het lijkt lang 16 weken, maar het vliegt natuurlijk weer zo  om. Thom gaat voorlopig gewoon naar de opvang, dus dan kan ik  op die dagen  toegeven aan mijn nesteldrang, verder spreek ik gezellig met familie en vrienden af. Zo ga ik volgende week bijvoorbeeld met mijn zus naar de negenmaandenbeurs.  Tussendoor  probeer ik mijn rust te pakken ;-)

Succes en veel plezier morgen! Daarna natuurlijk lekker genieten!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan