...nog even en ik ben echt afgekickt!

A

Anoniem

Guest
Gefeliciteerd JG het is jullie gelukt; nog 24 uur en ik ben officieel afgekickt van mijn forumverslaving!!! Weet niet helemaal zeker of ik hier nou blij mee moet zijn  .

nou en anders ik wel...............grrrrrrrrrr

ben super sjagerijnig en zo moee,, niets lukt alles gaat evrkeerd en dan denk je lekker ontspannen achter de computer,,, nou nee hoor wordt er alleen maar stik sjagy van....

echt niet leuk meer,.. pff ben werkelijkwaar    ontzettend lang bezig geweest met de lijst voor het stemmen..
eerst alle namen bij elkaar zoeken, waardoor ik even moest spieken maar dat ging al zooooooooo traag, daarna proberen dit te plaatsen..nou denk maar niet dat het forum mee werkt .............kreeg hem maar niet geplaatst ,

het is gewoon niet leuk meer....

nog even en we raken allemaal in een dip, gefrustreerd en in een sociaal issolement.. omdat we elkaar niets meer kunnen vertellen

jg bedankt!!!!!!!!!!!!!!

zo het is eruit en nu maar hopen dat ik de computer niet in elkaar sla,,,,,,,

niet meer lief tobi

Hier nog één!!! Ben d'r ook een beetje klaar mee..

Ik hoop dat JG hier iets aan kan doen want je gaat echt een beetje afhaken. En idd om jezelf op te vrolijken hoef je het niet te doen want het peil keldert gewoon enorm..

Nou meiden zullen we nog even volhouden voordat we de brui eraan gooien?????!!!!!

Groetjes!!!

Goed plaatje Nelleke hahaha laat wel de gedeelde gevoelens zien..

Hoi hoi,

Inderdaad ja,je broekt zakt ervan af(hahaha,nou ben ik ook al; wel wat kilootjes kwijt,dus misschien ligt het daaraan) is niet leuk meer.
Maar meiden,ik hou vol.het forum is me veel te dierbaar om zomaar op te geven.
Het zal allemaal heus wel goed komen!

Liefs Kitty en Tess.

mmm heb net weer een nieuwe frats van het forum ontdekt, reactie geplaatst, forum keert netjes terug in het topic en daarna naar de onderwerpen, maar toch is m'n reactie weg boehoe!

ik hou ook nog ff vol, ga idd de reactie maar kopieren voor ik op plaatsen druk!

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan