Nog even geduld

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb nog nooit op deze site gezeten, maar nu ik sinds 2003 bezig ben en nog steeds niet zwanger ben wil ik toch even mijn verhaal kwijt. We zijn doorgestuurd naar de gyn voor onderzoeken en krijgen morgen 6/1 de uitslag van de bloedonderzoeken en van het zaad van mijn vriendje.
Ik ben 28 jaar en we willen graag een kindje. Maar na 14 maanden zakt de moed je soms in de schoenen, ik weet natuurlijk dat er mensen zijn die al veeel langer bezig zijn dan wij, maar voor ons voelt dit nu eenmaal ook lang. Maar we blijven positief. We laten het allemaal maar over ons heen komen en we gaan gewoon vrolijk verder met klussen, zoals de meeste op dit forum het noemen. Ik wens alle meiden succes en sterkte en hopelijk is het voor iedereen een heel erg vruchtbaar jaar!!
Groetjes Natas

Hai, ik las je berichtje en wilde even laten weten dat ik in het zelfde schuitje zit. Wij zijn een jaar bezig en we hebben bedacht dat zwanger worden dus niet onwijs makkelijk is.
Op dit moment ben ik al 2 weken overtijd, heb vreselijk pijn in mijn borsten, maar ook al 5 negatieve zwangerschapstesten gehad. Ik geloof dus niet dat ik zwanger kan zijn, al hoop ik dat natuurlijk wel. Ik wens je nog veel succes en hoop dat de uitslag positief was.
Groeten, Marie

He Natas,
Welkom hier op 't forum!
Helemaal niet raar hoor dat gevoel wat je hebt! Wij zijn 8 maanden bezig en ik baal nu al! Iedereen in mijn omgeving is zwanger of heeft net een kindje gekregen en bijna allemaal meteen zwanger! Erg frustrerend.
Ben benieuwd wat de uitslag is van je onderzoeken. Laat je wat weten?! Zal duimen voor je! Dat 2005 maar een heel vruchtbaar jaar mag worden!

Liefs Anne

He Marie,

Ik hoop voor jullie dat je snel zwanger bent. Het is inderdaad niet fijn he dat wachten, al helemaal niet als er in je omgeving mensen zijn die bij de eerste keer meteen zwanger zijn. Gun ik ze overigens van harte hoor. Maar voor jezelf is het dan effe slikken. Wie weet ben je toch zwanger maar maakt je lichaam het hormoon nog niet aan. Ik weet ook niet of je een regelmatige cyclus hebt. Kop op, komt vast goed.
Liefs Natas

Terug
Bovenaan