Nog even geduld!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben N. en 29 jaar en wij hebben een dochter van 14 maanden nu willen wij graag kijken of we zwanger kunnen worden van een 2de kindje alleen willen we nog 2 maanden wachten want stel dat het wel in 1 keer raak is (is heel klein maar toch) dan zitten we rond de verjaardags datum van onze dochter en dat lijkt me voor haar niet echt leuk.
Dus we gaan in augustus flink aan het klussen zo als wij dat noemen.
Bij onze eerste zwangerschap heeft het 6 maanden geduurt nog redelijk vlot.
Ik vind het al wel leuk om mee te lezen en te kijken met jullie.
Ik wens jullie heel veel klus plezier en vlotte zangerschappen

Groetjes Mama van Sanne

Hallo,

Welkom hier en alvast heel veel lees en klus plezier.

Liefs RH

hoi hoi,

welkom op het forum en gezellig dat je er bent,
wens je toe dat je straks snel zwanger mag zijn,

groetjes mini

hoi mama van sanne,

ik ben nu 30 en heb een dochter van 20 maanden. ook ik was bij de 1e binnen 6 maanden zwanger. echter nu ben ik alweer 10 maanden bezig. dus ik hoop dat het bij jou niet zo lang duurt als bij mij.

succes met klussen straks

Mama van Esmee,

kan me voorstellen dat je err al flink de P in hebt.
Ik hoop voor jullie dat het snel lukt.

Mini en RH proberen jullie zwanger te worden van jullie 1e kindjes??

Hoi mama van sanne,

Welkom hier...
Ook wij zijn nu bezig voor een tweede kindje. Zitten nu in de eerste echte ronde en na deze maand moeten we er al weer even tussenuit omdat mijn zusje in april trouwt. Wij kunnen dan in september weer verder.

Ik hoop voor je dat je dalijk snel aantelt.. enne veel klusplezier...;-)

Groetjes M

hallo,

ook wij zijn bezig voor een 2e kindje mijn dochter is 2.5 jaar nu!
vanaf vandaag is me sipraal eruit dus ff afwachten waneer me menstruatie komt en dan kunnen wij ook helemaal er tegen aan haha!
veel klus plezier en hoop dat je snel zwanger bent!

gr sas

oh wat gezellig om weer met mensen te kletsen die in het zelfde schuitje zitten (bij de eerste ook gedaan en nu met hun actief op hyves).
Wij hebben toch besloten om er nu al voor te gaan want zo als mamavanesmee schreef kan het ook NOG langer duren.
Dus we kijken gewoon hoe het gaat.
heb me al aangemeld bij het NOD lijstje

Sas veel klus plezier als je ongesteldheid op gang is

M veel klus plezier deze maand en hopelijk is het raak zodat je ook niet zo lang hoeft te wachten.

Terug
Bovenaan