nog even geduld...

Hoi dames,
Ik lees al jullie goede berichten dat de 20weken echo goed was! Wat heerlijk voor jullie! Wij mogen dinsdag ook 'eindelijk'! Ik ben blij als het zover is, zodat je toch even gerustgesteld bent. Het is fijn dat je weet dat je kindje gezond is.
Mijn buikje groeit erg goed, daar geniet ik ook ontzettend van! Gister zelfs wat last van spierpijn over mijn buik heen, van alle spieren die zich oprekken...
Ben wel benieuwd of jullie al een mooi buikje hebben en ook weten wat het geslacht is van je kindje! Wij willen het niet weten, al ben ik wel erg nieuwsgierig hoor! Maar de verrassing op het einde, lijkt me zo leuk!
 
ik moet ook nog even wachten voor de 20 weken echo.....
En zal vast wel goed zijn,je bent immers de 12 weken allang voorbij.........maar ja met de 20 weken echo toch effe weer een bevestiging dat het oook echt goed is......en daarbij kun je heerlijk weer effe naar je kindje gluren.......hahaha en dat is altijd leuk!!
 
Je bent dus ook nog aan het wachten!:) Ik mag over 1,5 week, ben ook zo nieuwsgierig wat er nu in m'n buik zit! Mijn buikje is ook al lekker aan het groeien hoor, heerlijk vind ik het! Heb sinds vandaag positiekleding aan, zit echt lekker comfortabel zeg! Succes Dinsdag!
 
Wij hebben ook dinsdag de 20 weken echo, spannend!! Bij mij is het buikje ook al aardig aanwezig, mensen zien het gelijk aan me! Ik draag afwisselend eigen kleding en positiekleding, vooral broeken worden nu wat lastiger ;).
 
OOoohh gelukkig! Ik ben dus niet de enige die moet wachten! haha, ik heb em ook pas maandag.
Dus nog even volhouden meiden, na het weekend mogen we!
Alvast heel veel plezier en succes!
 
Ik heb al een behoorlijk buikje. Ik draag eigenlijk alleen nog maar positiekleding. In ieder geval alleen maar kleding die niet knelt bij mijn buik. Zodra het drukt op mijn buik, krijg ik daar behoorlijk last van. Daarbij komt ook nog dat positiemode erg mooi staat :) lkkr showen met t buikje!
 
Komende maandag 4 april heb ik mijn 20 weken echo en ik kan net als jullie, bijna niet wachten!
Mijn buikje is echt wel te zien en ik merk dat ik best wel trots ben, eigenlijk!

 
Terug
Bovenaan