nog even geduld!

ik ben nu 14w+1d en heb een afspraak moeten maken voor de 20 weken echo.
28 december zijn we aan de beurt ,SPANNEND!!!!
nog 5wen 6d en dan ben ik op de helft vindt het zo iets appart en onwerkelijk .
hebben meer vrouwen hier last van.

En dan nog iets ik heb gelukkig niet meer mijn misselijkheid maar nu het volgende.
Als ik moet bedenken wat we s`avonds moeten eten word ik al misselijk heb nergens zin in ,en als ik dan kook heb ik na een paar happen geen zin meer in eten .(met koken heb ik geen last het is alleen het op eten )
Ik heb ook geen trek .
wie heeft hier ervaring mee en heeft iemand een tip!

liefs evelien

Hoi evelien,

Ik heb jammer genoeg nog geen afspraak voor de 20 weken echo maar ik mag eind deze maand nog een keer naar mijn vk ben dan 15 weken. Hoor dan wel verder. Wat eten betreft ik wordt misselijk omdat ik moet eten. Dus helaas heb daar geen ervaring mee. Misschien helpt het als je man kookt. Dat je dan meer kunt eten. Of meerdere kleine porsies over de dag verdeeld. Zelf eet ik 5 a 6 keer per dag. Ontbijt dan fruit dan lunch dan soepje of iets dergelijks dan avondeten en 's avonds nog een keer iets hartigs.

Geniet ze en hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes Jojanneke

Hoi,

Ik heb 15 december een afspraak staan. Meteen om 08,00 uur, Het is wel vroeg, maar dan hoef ik niet heel de dag te wachten!!
Ik vind het nu ook zo bijzonder wat er gebeurd.

En met het avondeten herken ik.
3 happen en dan ben ik al aan het kokhalzen als ik weer een hap moet eten.
Ik schep nu gewoon een beetje op en eet kleine hapjes...
Ik maak nu een extra bakje groente met bijv komkommer, bleekselderij en paprika. Dat eet ik bij mijn avondeten om toch genoeg groente binnen te krijgen en ik vind het veel lekkerder, omdat het lekker fris is..

Succes!!

Groetjes

Hoi Evelien,

Ik heb hetzelfde probleem! Ik eet nu iets kleins vlak voor het eten, dat helpt bij mij (een soort klein voorgerecht). Er zit dan al iets in mijn maag, waardoor ik het avondeten beter kan verdragen. Ik ben nu 14wkn3dgn en heb 22 december de 20wkn echo!! Ook gelukkig direct om 8.00, net als Ilse.
Liefs!

Das grappig , ook wij hebben op 28 december onze 20 weken echo! Duurt nog wel 6 weken maar met de drukke december maand voor de deur zal de tijd voorbij vliegen.
gr Andrea

Wij mogen 20 december.. Voor de20 wkn echo, helemaal aan het eind van de middag.. Gelukkig mag ik voor die tijd werken.. Gaat de tijd lekker snel..

Met eten heb ik geen problemen.. Ben namelijk helemaal niet misselijk geweest..

Lieffs Inge

Ik ook op 20 december! Spannend!!!!

Met eten heb ik hetzelfde probleem. Niet echt misselijk meer, maar ik eet 's avonds de helft van wat ik voor de zwangerschap at, omdat ik het niet wegkrijg. Daarom eet ik in de avond nog wat, een appel ofzo.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan