nog even hulp gevraagd betreffende kado's (o.a. Cissy!!)

A

Anoniem

Guest
Weet iemand misschien wat ongeveer een blokkendoos kost en waar je die kan krijgen?? Op google kom ik alleen van over de 50 euro tegen en dat vind ik een beetje TE.. of is dit toch de gangbare prijs?

De ballenbakken van onder andere Fabio? Vooral de laatste was erg leuk. Waar kan ik die kopen? En wat kost het ongeveer?

Een stoffen stoeltje waar je kindje in kan zitten? Snapt iemand wat ik bedoel? Waar kan ik die kopen...

Hier in ons dorpje heb je het namelijk gauw gehad met speelgoedwinkels en google is mij vandaag niet gunstig gesteld zeg maar.

Ik krijg van alle kanten de vraag wat ze moeten kopen voor Tyche en dan wil ik iets zeggen waar de prijs ook redelijk van is maar alles is echt heel duur. En dat wil ik toch ook niet gaan vragen aan gasten... Hadden jullie dit 'probleem' ook?

Alvast bedankt!

Bij intertoys heb ik een ton met houten blokken gezien waar er ik meen 180 inzitten. Deze ton kost € 13,99.
Wij hebben voor Tijs een  leuke stoel gekregen van ikea. Zie foto, alleen dan voor kids.

Ik geloof dat deze stoel € 29,95 kost. Verder heb ik aangegeven dat speelgoed vanaf 1 jaar altijd goed is. Ik heb zelf gewacht met speelgoed kopen tot na Tijs zijn feestje. Eerst eens afgewacht wat hij kreeg. Hij heeft alleen geen blokketon gekregen, dus die krijgt hij nog van ons. Verder kan hij weer eventjes lekker vooruit met zijn speelgoed.
Tijs heeft verder een loopwagentje van Winnie de Poeh gekregen, zandbakspeelgoed, duplo, een tafeltje en stoeltje, speelgoed van Little People een strandbal e.d.

Succes met verzinnen van cadeautjes.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Kirsten

Daar ben ik nog even... Die stoffen stoel voor kindjes die jij denk ik bedoelt, kun je kopen bij Prenatal. Ze zijn nu in de uitverkoop voor €27,95

Groetjes
Susan

Ik bedoelde idd het stoeltje 'van' Susan.. maar 27 euro 95 dat kan ik toch ook niet aan een gast vragen. Krijgen jullie zo'n dure kado's allemaal van de gasten? Ik vind het toch wel veel zeg! Ik laat ze het gewoon allemaal bij elkaar leggen denk ik haha.
Zucht... de lol raakt er een beetje van af...

Hai Tess,

Nee zeg, ik zou niet durven om dit soort dure cadeaus te vragen aan gasten voor een eerste verjaardag! Wij hebben zelf ook geen megaduur iets voor haar gekocht, ze wordt pas 1..... Maar ik snap je gevoel wel hoor. Er zijn écht ook leuke cadeaus te koop die niet zo gierend duur zijn en die ze net zo geweldig zal vinden.

Je kent de uitspraak toch:  een kinderhand is gauw gevuld.........

Succes ermee,
Groetjes
Susan

Ja ik denk dat ik aan de meeste gasten gewoon zeggen dat ze maar moeten kijken.
Ik bedoel, ik geef op een kinder verjaardag ook geen duurder kado dan 10 euro en dat is al veel.
Maar net zoals mijn beste vriendin. Die is peettante en wil ook iets 'extra's' geven. Ik heb besloten morgen ofzo met haar te gaan shoppen en dan zien we wel. Maar deze prijzen vind ik wel heel erg.

Groetjes Kirsten

Nee hoor, hier worden ook geen grote cadeaus gevraagd aan de gasten. Die grote cadeaus heeft Tijs van zijn opa's en oma's en peetoom en peettante gehad.
Van ons heeft ie verder een nieuwe badjas gekregen, een stoer rugby shirt en hij krijgt dan nog een blokkenton.

Als je een beetje rond kijkt b.v. ook bij Kruidvat e.d. heb je heel veel leuke cadeaus tussen de 3 en 10 euro.

Terug
Bovenaan