Nog even lekker uit eten

Hallo aanstaande moeders,

Ik ben nu 35,5 weken, ben 20 december uitgerekend. Volgens mij zijn de richtlijnen dat een baby voldragen is 37 weken toch? Het is onze eerste dus we vinden het zo spannend wanneer het gaat beginnen. We hebben natuurlijk ook geen idee hoe het voelt. Om nog even met zijn tweeën wat leuks te doen en om even te ontspannen gaan we morgenavond even lekker saampjes uit eten. Als de kleine er eenmaal is hebben we daar vast geen behoefte aan, of geen zin in. Hebben jullie hier ervaring mee, nog even lekker genieten van het samenzijn met je man?

hey
een voldragen baby wordt idd geboren tussen de 37 en 42 ste week in die periode mag je ook thuis bevallen zonder medische compicaties dan he

Maar jullie hebben groot gelijk nog even lekker uit eten te gaan met z'n tweeen Ik heb het hier gepland na 5 dec want hier leeft sinterklaas volop dus ook de zenuwen wat er bij gepaard gaan hahaha....Dus wij gaan ook nog zodra de rust iets is terug gekeerd hier. Nu maar hopen dat de baby ons dat nog gunt hahaha....
veel plezier morgen en geniet er lekker van

Hey, geen slecht idee hoor dat deed ik mijn 1e zwangerschap ook, ik zorgde dat ik elke week van mijn verlof tot de bevalling iets had om naar uit te kijken. Mijn verlof begon 1 dec en ik was 1 jan uitgerekend dus de meeste weken waren al opgevuld met sinterklaas, kerst en oud en nieuw. Tussendoor nog 2 keer uit eten ook al was het maar voor 14 euro bij de IKEA.

Nu zijn we wat minder vrij, oppas regelen is niet altijd even makkelijk. Dus geniet nog even van je vrijheid!

Wij zijn vorige week gezellig uit eten geweest bij de pannenkoekenmolen met onze dochter.
Voor haar net zo goed veel veranderingen straks, dus even nog met ons drietjes iets leuks gedaan.
Morgen sint vieren dus dan ook weer iets leuks voor haar.
Verder is ze vorige week zaterdag bij oma gaan logeren, hadden wij lekker avondje samen. Want dat doen we als de baby er is, voorlopig niet.
Hebben lekker toastjes met kaasjes in huis gehaald, was erg gezellig.
Geniet ervan!

Liefs

Het eten was heerlijk. Heb deze week niet echt iets om naar uit te kijken. Maar probeer wel gewoon nog volop te genieten. Vind het ook moeilijk om te denken dat de kleine elk moment kan komen. Dringt nog niet echt door. Haha! Komt vanzelf denk ik wel.

Terug
Bovenaan