Nog even mijn Bevallings verhaal:)

ssteef

New member
Eindelijk heb ik even tijd om mijn verhaaltje er op te zetten:D en kan ik vertellen dat onze kleine Jip al weer een weekje oud is :D

Vorige week maandag moesten wij om 07.00 uur in het ziekenhuis zijn, om kwart voor 8 zijn mijn vliezen gebroken en had ik al 3 cm ontsluiting. Ook kwamen mijn weeeen zelf op gangen dat ging allemaal super goed:)om half elf had ik al 5 cm en begon er een weeeeenstorm die niet meer stopte.. om 12 uur 8 cm ontsluiting ik kon op dat moment de weeeen niet meer opvang en kreeg een morfinepomp en dat was heerlijk. om 14.00 uur had ik volledige ontsluitingen mocht ik gaan persen.. en toen werd ik bang, zo raar ik kon me gewoon niet voor 100 procent geven. de weeeen zwakte toen ook af, en kreeg ik wat weeen opwekkers er bij. Om 15.22 uur is onze Zoon Jip Geboren..:) door middel van een knip is het ons gelukt:) we moesten een nachtje blijven omdat ik veel bloed verloren was, maar de volgende ochtend waren we rond half 11 thuis:) en vanaf dat moment zijn we echt aan het geniten..:D:D Vandaag ook het eerste dagje zonder kraamhulp heerlijk!

 
Nou, volgens mij was je de laatste van de februari moeders of vergis ik me nou.

Gelukkig is alles goed gegaan.

Ik vond het best wel even eng de eerste dag zonder kraamhulp, maar ook wel weer relaxt.

Succes de komende tijd, ik weet nu dat er in een aantal weken heel veel kan veranderen aan je kindje. En ik moet bekennen dat het echt steeds leuker wordt.
 
Volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd, dus bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jip! Geniet ervan!
 
Gefeliciteerd met je zoon! Redelijk vlotte bevalling nog, alleen is zo'n weeenstorm wel een hel natuurlijk! Ben je wel al een beetje bij getrokken van het bloedverlies? Ik heb begrepen dat je je daar best lang slap van kan voelen.
Nou ik hoop dat het verder goed met jullie gaat en dat jullie snel wennen aan elkaar!
Liefs,
Mar
 
Ook ik heb je nog niet gefeliciteerd dus hierbij gefeliciteerd. Die weeen zijn best wel *piep* en dan is pijnstilling wel idiaal. Geniet maar lekker van je kleine man.
 
Terug
Bovenaan