nog even mijn krentenbroodje showen

Gelukkig gaat het met mijn kleine meid weer wat beter.
En herinneren alleen dikke korsten ons aan de waterpokken en de week van ziek thuis zijn haha

ja ziet u wel, die rare vlekken,                              ik voel me nog erg ziek, maar een
toch niet normaal???                                                     surprise ei gaat er wel in hoor

mmm lekker pannekoekje                                         gatverdarrie vieze rommel.... brrrrr

zo en wat gaan we nu doen, mijn haar                         mijn eerste nachthemd, raar hoor
zit in de plooi, mijn tanden zijn schoon                        die blote benen ....
kom maar op!!!

lief sandra en dikke kus van annique

Jeetje Annique toch!!! Och meisje heb je ook jeuk??? Als je de foto's ziet moet het haast wel.

Goh dan heeft Meike toch eens geluk. Maar een paar en op haar hand en haar knie zitten heel grote en that's it!!

Ik hoop echt dat het snel weg trekt en het ergste geweest is.

Liefs Renske en Meike

Lieve meissie....

Ik zie dat jij ook behoorlijk onder de waterpokkels zit....gelukkig gaat het met jou alweer wat beter....

Bij mij is alles vandaag best wel erg geworden en zit er net zo onder als jij hoor....pffff wat gek van die rode vlekjes met vocht erin...gelukkig heeft mama van alles bij de hand om me van de jeuk te verlichten want ik hoef momenteel nog niet te krabben....wel zijn mijn nageltjes helemaal kortgewiekt hoor haha

gister had ik koorts maar toen ik naar bed ging net heeft mama me weer getempt en had ik 37.7...

nou hopelijk zien we elkaar eens snel weer en dan zonder pokkels en vlekjes en weer helemaal mooi gaaf...

dikke knuffel voor jou

Kus van Yoëll

Ach arm pokje! Hier heerst het ook ben bang dat we er binnenkort ook aan zullen moeten geloven. Mijn zoon kreeg het vlak voor zijn 2e verjaardag, oh wat baalde ik.

Gelukkig ben je er bijna vanaf Annique! Heb je het maar weer gehad, maar leuk was het natuurlijk niet. Gelukkig kon je af en toe ook nog wel lachen!

Groetjes,
Ellen mv Julian

die ellendige waterpokken ook, maar inderdaad..beter zo jong mogelijk...dan hebben ze het maar gehad...
maar evengoed is het weer een vrolijk grietje om te zien!
Leuke foto's
pascal

Terug
Bovenaan