Nog even over de prik..Wie heeft ook lang NEE gedacht, maar het toch gedaan..en waarom?

Ik heb er met mijn man alweer uitgebreid over gesproken, en hij zei eerst;'' ik weet niet wat het beste is''

Maar nu vind hij toch wel dat we Lieve moeten laten inenten..
Ik ben er zelf niet zeker van, maar snap hem ook wel..
Zoveel mensen gaan ''gewoon'', zonder er volgens mij veel mee bezig te zijn..
Tenminste..ik heb er genoeg gesproken..
Maar dit kost me een jaar van mijn leven zei ik van de week al!
Wat een gedoe, en wat een getwijfel..
Het komt er op neer, dat we ws gewoon gaan morgen..En ik was/BEN..eigenlijk zo tegen..
Wie herkent dit?

Gr Rina

Hoi hoi,

Ik was pertinentn tegen totdat......
Rik begon te hoesten..ik dacht als ik dit de hele winter heb, dat als dat kind maar hoest dat ik dan al in de stress zit. DAT gaat mij een jaar uit mijn leven kosten. En ik dacht achteraf na veel praten ze dit echt niet doen als de medische wereld geen vertrouwen heeft. De andere inentingen heb ik ook zo gegeven zonder na te denken....dus ja...

Ik heb het dus gedaan nadat ik eigenlijk echt tegen was.
Maik was twijfelachtig en toen ook voor.

Gr Saskia

Hoi,
ik heb ook zo verschrikkelijk zitten te twijfelen maar uiteindelijk gister toch de prik gehaald. Wat Saskia ook zegt, over de andere inentingen heb ik eigenlijk helemaal niet nagedacht, ga er van uit dat het het beste is voor Daniëlle.
Nogmaals, ik respecteer ieder zn mening, dus begrijp ook heel goed dat men niet laat inenten.

Groetjes van Sonja

Wij hebben ook zitten twijfelen. Wij zijn wel gegaan omdat Veerle haar broertjes van 10 maanden oud 3 weken geleden erg moesten hoesten/koorts etc. Bij Hugo moest binnen 24 uur de kuur aanslaan anders zou hij opgenomen worden in het ziekenhuis. Ik zou het mezelf gewoon niet vergeven als één van mijn kinderen op de IC zou worden opgenomen omdat ik niet de vacc. ben gaan halen. Vond het met Hugo een erg spannende tijd dus ik hoefde er nu ook niet over na te denken.

Vanmiddag hebben alle drie de kids de prikken gehad.

Gr. Floor

Hai, Ik wilde Jesse ook eerst niet inenten. Maar ik heb het wel laten doen, omdat de griep sowieso tot juni in ons land blijft, ik heel erg moest hoesten en benauwd was toen ik ws de maexicaanse griep had. Jesse zou dat nooit weg kunnen hoesten en het tast de longen voor altijd aan.
En ze zouden echt niet vacineren als ze echt de bijwerkingen niet wisten.

IK zou gewoon doen.

Gr Linda

Hoi hoi,

Wij hebben ook lopen twijfelen, zeker na een uitzending van Netwerk waarin een ha zei dat er stoffen in zaten die in het ergste geval hersenbeschadiging konden veroorzaken.
Echter, toen minister Klink dit bij Pauw en Witteman weerlegde en ik nog meer info op de tv had gezien, zijn we toch overstag gegaan.
Sven gaat 3 dagen per week naar het kdv en daar heerst de Mex griep al. Sven is een mannetje dat altijd alles krijgt wat er daar heerst dus ik was heel bang dat hij het al zou krijgen voordat hij ingeent kon worden. En zeker nu we Tim hebben van bijna 13 weken. Die zou zo'n griep waarschijnlijk niet zelf kunnen verwerken en dan naar het ziekenhuis moeten. Ik zou mezelf het nooit vergeven als mijn mannetjes iets zouden overhouden.
Ze hebben niet voor niets langer gewacht met doelgroepen aanwijzen, ze hebben er echt wel over nagedacht.
En wat de andere dames al zeggen, bij de andere vaccinaties heb ik ook nooit nagedacht of het goed zou zijn of niet. Dat doe je gewoon. Dus nu ook.

Groetjes,
Maike

Ik heb ook heel lang getwijfeld en tot maandag zei ik NEE. En dat omdat er niks bekend is op de lange termijn.

Maar Dennis heeft met collega's gepraat ( in ziekenhuis ) Ik heb de huisarts gebeld maandag om te vragen wat hij er van vond.
En toen overstag gegaan. Zeker toen ik zeker wist dat kinderen blijvende schade aan de longen oplopen door deze griep.
En ook van Linda haar verhaal dat ze het zelf niet makkelijk weg kon hoesten heb ik veel gehad. Dat heeft met doen overtuigen het wel te doen.

groetjes Mariska

ps en mijn schoonvader vandaag gesproken, die was zo blij dat we wel hebben ingeent. Want er liggen in t ziekenhuis waar hij werkt continue hele zieke kindjes aan de beademing door de mex griep

ja ik heb ook heel lang getwijfeld en heb eigenlijk lang gedacht het niet te doen...maar we gan dus vanmiddag wel.
De doorslag heeft voor mij gegeven dat er in Zweden al langer gevaccineerd wordt met dit vaccin en dat er geen ernstige bijwerkingen zijn. En dat de jonge kinderen die de MG krijgen echt heel erg ziek zijn en blijvende schade aan hun longen kunnen oplopen. In onze families komen veel longziektes voor en hiermee wil ik gewoon geen enkel risico lopen.
Ieder zijn eigen keuze en het is een erg moeilijke!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan