nog even over die piemeltjes..

Dat rode streepje zit volgens mij op alle piemeltjes hoor.. op die van mn zoontje en zelfs op die van mn man! hi, hi.. heb het gecheckt!! Wel vroeg ik me af als mn zoontje van 4,5 maand een heel hard piemeltje heeft, of dat dan is wat ik denk dat het is?! Misschien rare vraag maar vond het erg vreemd..


 
Wat grappig, ik zag het van de week ook bij mijn zoontje van 9 maanden en vroeg me toen ook af of dat was wat ik dacht dat het was. Maar ik durfde het niet op het forum te vragen. Nu weet ik het dus.
 
Mijn zoon zit ook constant aan zijn piemeltje te friemelen (als ie in bad zit of als ik hem verschoon) en ook aan zijn balletjes. Ik denk dat hij het gewoon een prettig gevoel vind en lekker zacht in zijn handjes...
Alleen is het minder als hij een poepluier heeft!
 
Dat doen alle jongetjes, die van mij doet dat ook. Sterker nog, dat blijven ze doen, ook volwassen mannen zitten er altijd wel op de een of andere manier aan als ze denken dat niemand het ziet.
 
Het is inderdaad heel normaal dat baby's aan hun piemel/vagina zitten.
Dit hoort bij de ontwikkeling. ze hebben nog niet door dat het onder sexueel genot valt, maar ze vinden het een gewoon een fijn gevoel.
Niet verbieden, maar lekker laten doen, ook op latere leeftijd.
 
Terug
Bovenaan