nog even over eten eten eten

thanx everybody! Op het CB zeggen ze dat het wel mee valt, die 8 kg met 3,5 maand, omdat hij qua lengte ook boven de grafieken reikt. Hij is ook niet echt vreselijk dik of zo. Gewoon heel groot. Maar oke, jullie hebben allemaal fijne tips over minder flessen, met meer inhoud, maar hoe krijg ik ooit meer bij hem naar binnen? Hij laat nu al veel staan. 4 of 5 flessen van 200 CC klinkt allemaal heel leuk en vanzelfsprekend, maar op een gegeven moment heeft Ifeanyi gewoon genoeg en begint met de fles te spelen. en dan krijgen we die er echt niet meer in hoor!

Je hebt gelijk!
Ik zou als ik jou was gewoon afbouwen van 7 naar 5 voedingen. Maar dan gewoon met 160ml. Dus vanaf vandaag 6 voedingen van 160, en over twee of 3 dagen gewoon 5 voedingen van 160. Hij krijgt dan vanzelf wel honger en wil dan wel meer drinken, of drinkt de fles helemaal leeg. En als hij genoeg heeft aan de 160, is het ook goed toch? Als hij een paar weken ouders is wil hij vanzelf meer, en dan geef je 200ml. Die 5 voedingen blijven voorlopig wel.
Succes!

Terug
Bovenaan