Nog even persoonlijk

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik moest wel even een eind terug maar het is gelukt. Heb nergens gereageerd dus doe dat even hier.

Jeanette, Tika, Beth en San uit T, van harte gefeliciteerd meiden !!!! Ga er onwijs van genieten !!!!!

Petra uit h, Allereerst alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag. hoop dat jullie mooi weer hebben. Alleen niet zo snikheet als nu !!! En een fijne vakantie !!!! Hopelijk voor jullie dat de 10e ronde aan mag slaan. Heel veel succes met IUI !!!! Ik duim voor je !!!

Kimpansee, wat rot voor jullie !!! Hopelijk testen ze het zaad van je man positief !!!! Ik duim voor je !!!

Ook wil ik iedereen even bedanken die op mijn berichtje over benen in de lucht en lactacyd heeft gereageerd !!! Super zoveel reactie's !!!

Ik ga nu lekker slapen. Weltrusten en als het weer wat afgekoeld is, kom ik morgen nog wel even buurten !!!

Veel liefs Biaggi

Hoi Biaggi,

Waar was je? ik had je gemist.
Hoe is het nu met jou,je hebt toch net je klusdagen achter de rug.

liefs Jeanette

Dahh,

ik las zojuist even verder en daar heb je verteld waar je zat enzo, ik heb nu geleerd, om in het vervolg eerst even te lezen en dan reageren.

Jeanette

he biaggi!

inderdaad ff weggeweest, had je al gemist hier!
lief dat je me ff een hart onder de riem steekt!

we hopen het volgende week te horen, net voordat we op vakantie gaan....
ik laat zo snel mogelijk wat weten!

xx kimpansee

jij alvast veel succes de 19de, dan zit ik al in turkije, dus lees ik het wel als ik terug kom!!

Terug
Bovenaan