Nog even samen weg?!

Hoi allemaal,

Ik zit erover te denken om nog even lekker weg te gaan met zijn 2e voordat de kleine er is. Maar het probleem bevind zich in het feit dat ik totaal geen idee heb wat ik wil. Het moet niet te duur zijn want het kost momenteel allemaal al zoveel. Mijn man stelde al voor om voor mij een verwen/relax weekendje te doen. Maar ik ben niet zo van de massages en maskertjes enz enz. Ik hou ook niet zo van zwemmen aangezien ik me nooit echt prettig voel in een badpak of bikini omdat ik altijd helemaal onder de bultjes zit van het ontharen (waar ik overigens al vanalles voor geprobeert heb maar ze blijven komen ongeacht op wat voor manier ik ook onthaar) Buiten die 2 dingen maakt het me niet zoveel uit. Iemand leuke tips of locaties.
Er moet wel wat te doen zijn, want alleen in een hotel hangen zie ik niet zo zitten. Dus wie o wie heeft er ideeen.

Groeten debs
 
Een citytrip naar een leuke stad als Parijs, Berlijn of Rome ofzo? Zoiets zijn wij zelf ook van plan, want vakantie zit er helaas door mijn werk niet in dit jaar...
 
lekker een goedkoop huisje huren in de Belgische Ardennen en lekker nog ff kanoen, wandelen, uit eten, kasteeltje bezoeken enz..?? :) weet niet of het je smaak is? anders kun je eens kijken op belevenissen.nl staan ook leuke dingen op!
 
Lekker een weekend naar de zee... strandwandelingen en in de omgeving is er vast vanalles te doen... scheveningen vind ik echt aan te raden.. hebben wij ook gedaan... ik was toen 35 weken zwanger... HEERLIJK!!!!!!!!!!!!
 
hotelkamerveiling.nl! een uitkomst :) wij wilde pas geleden ook nog even saampies weg, hadden 2 overnachtingen inclusief ontbijt en waren 60 euro kwijt!

Liefs, een juli mama
 
wij gaan over twee weken, ik ga boeken na mijn verjaardag over paar daagjes, want dan ga ik voor een last-minute, liefst richting zee, Zandvoort, Bloemendaal, Bergen Heerlijk!
 
wat een leuke ideeen allemaal. Ik zal zo eens beginnen met google. Ik profiteer er dan even van dat ik alleen op mijn werk ben ;-)

Hebben jullie ook nog plannen om weg te gaan?
 
Wij gaan het weekend na Hemelvaart voor 5 dagen naar een hotel(letje) in Limburg. Het ligt aan het geuldal, dus je kunt er lekker wandelen, wat ik tegen die tijd nog wel hoop te kunnen doen. Het ligt ook vlakbij Duitsland, Maastricht en Belgie, dus ik denk dat we ons wel vermaken. Verder gaan er boeken en een spelletje mee, dus ik denk niet dat we ons zullen vervelen. Kijk er wel echt naar uit. Nog even rust en samen zijn voor de baby er is.
 
Terug
Bovenaan