Nog even ter informatie

Hallo allemaal.

Gisteren na 6 dagen over tijd ben ik toch ongesteld geworden. Helaas, dus op naar de volgende ronde. Ik zeg dit nu heel stoer,maar dat was gisteren niet zo. Gisteren echt een piepdag gehad en veel gehuild. En aangezien ik ook nog ongeloofelijke pijn heb als ik ongesteld ben, was het geen pretje. Ben zelfs ziek naar huis gegaan.
Gelukkig snapte de directrice me gelijk. Vandaag gaat het al weer veel beter en voel me niet meer zo verdrietig.
We gaan gewoon verder. Ik had deze maand voor het eerst getemrpatuurd en moet nog een maand voordat ik naar de dokter kan. Maar aangezien het bijna vakantie is, hebben we besloten het deze maand maar even op een loopje te laten. We zijn druk met het huis en de laatste loodjes op het werk. We gaan straks lekker vakantie houden en relaxen en even niet aan baby's denken. Dat zal wel niet helemaal lukken, maar oke. En dan gaan we er na de vakantie weer volle moed tegen aan.
Ik ga natuurlijk nog wel lekker hier kletsen op het forum, want kan er niet zonder.

Ik wil iedereen ook even bedanken voor de reacties. Heeft me veel goed gedaan. Vooral omdat ik er met mijn vriendinnen niet echt over kan praten.

Ga nu nog even een dutje doen. Heb heel erg slecht geslapen vannacht, dus ben kapot.
Misschien nog tot vanavond.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke, je 'klinkt' gelukkig wat opgewekter dan gisteren. Maar het blijft natuurlijk kl*te! Ik hoop dat je een beetje bijkomt van je dutje en van de vakantie natuurlijk.... nog twee daagjes (voor jou nog maar een natuurlijk).

Ik geef je groot gelijk hoor, even alles laten komen zoals het komt. Niet meer tellen en tempen, maar dat is moeilijk hoor! Ik nam het me ook voor in ronde 13 en dat lukte dus voor geen meter. Ronde 14 weer het zelfde voornemen, toen hebben we 'alleen' om de dag geklust...... met het bekende resultaat. Ik gun het jou (jullie allemaal hoor) ook zo erg, ik kan alleen maar zeggen: doe je best en doe het op je eigen manier!!!

Liefs, el.

Hoi Janna Nienke,

Goh, meid wat rot voor je. Zo erg zeg, als je na 6 dagen overtijd toch ongi wordt. Dat heb ik gelukkig niet gehad, maar vorige maand ook overtijd en dan toch ongi.
De teleurstelling en verdriet van weer niet gelukt en je dan ook nog zwaar shit voelen van je ongi zelf, is wel heel herkenbaar.

Goed dat je zo'n goed voornemen hebt voor je vakantie. Is natuurlijk makkelijke gezegd dan gedaan maar ga gewoon in ieder geval lekker genieten.

Meid het is voor jouw vast ook weggelegd, je moet gewoon moed houden. Dan kan het zelf na dik 2 jaar nog spontaan gebeuren.

Ik hoop dat je gauw wat opknapt en dat je gauw naar het volgende forum mag!

Liefs,
Joan

Ja het is inderdaad gemakkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik merk gewoon aan mezelf dat het te druk is allemaal. En als we zo doorgaan dan zit ik straks weer bij de pscholoog en daar heb ik ook geen zin in.
We zien wel hoe het komt. Heb me van alles voor genomen, maar ja moet eerst even.

Inderdaad nog twee dagen. Ga vrijdag wel naar school, omdat we dan gewoon afscheid nemen van de klas. Daarna gaan we gelijk een weekendje weg met de vrienden. Daar heb ik wel zin, even heerlijk lekker gek doen en aan niets hoeven denken.
En dan zien we maandag wel weer.
Weet dus niet wanneer ik weer op het forum ben, want vanaf morgen is het even vliegen en rennen tegelijk.
Nou ik wens iedereen vast een prettig weekend en el nog even 2 daagjes en dan hebben we heerlijk vakantie.

Dikke knuffel Janna Nienke

he janna nienke,
yyy (<--- deze met groeten van de kat...)
ja, je moet zeker ook aan jezelf denken! ik kan me voorstellen dat je even er niet mee bezig wilt zijn. deze cyclus was ook wel heel enerverend kan ik me voorstellen met zo 6 dagen over tijd. t is altijd erg hoor, maar op deze manier is t extra zuur. wat lekker dat je al vakantie hebt, lijkt me heerlijk. enjoy! lis

Dank je Lis. Ja heerlijk die vakantie. Heb zes weken, maar ga de eerste week nog wel wat dingen doen voor school, zodat ik dan alles klaar heb voor na de vakantie en er dan weer vol tegen aan kan gaan.
Weet niet wanneer jij vakantie hebt, maar hoop voor je ook gauw.

Liefs janna nienke

nee helaas helaas, die laat nog even op zich wachten. normaal vinnik t wel leuk nog lekker in de stad in de zomer, maar met dit weer zit ik liever op een tropisch eiland! nou ja, ik werk niet buiten zal ik maar denken...
ga je nog weg ook? of moet er aan t huis gewerkt worden? af en toe een dagje weg is ook leuk!?! vordert t al een beetje ? hoe ver zijn jullie nu?
groetjes lis

Terug
Bovenaan