Nog 'even' verhuizen

Hoi dames,

Een tijdje niet van me laten horen, maar het is hier ook best heel druk. Volgend weekend gaan we verhuizen en dat is toch wel pittig zo in de zwangerschap. Daarnaast nog een kind van 6 rondlopen, werk etc. Je kent het wel. Laatste dagen ook beetje ziek geweest, verkouden, lichte verhoging. Kwam aan de ene kant natuurlijk niet goed uit, aan de andere kant is dat wel wat meer verplichte rust.

Herkent iemand het lichte 'schuldgevoel' van niet genoeg tijd nemen voor rust en genieten van de zwangerschaps soms? En zo ja, hoe ga jij daarmee om?

Ben nu wel begonnen met de zwangerschapsgym. in ieder geval 1 avondje per week helemaal in het teken van de nieuwe baby.

Groetjes van mij!

Zwaar om zo op het laatst nog te verhuizen, maar wel weer lekker om nieuw ergens te beginnen. Succes met de verhuizing.

En inderdaad als je al een kleintje hebt rondlopen ben je vaak minder bezig met de zwangerschap. Geniet maar extra van de zwangerschapsgym.

Zwaar hé nog even verhuizen... Wij hebben één huis gekocht en gaan dan eind dit jaar verhuizen, dan is de baby er al (ben 5 dec uitgerekend)...

Ik zag het niet zitten om dit voor de bevalling te doen ( dan zou het 25 november moeten...)

Succes met verhuizen en je niet schuldig voelen, straks heb je alle tijd voor je kleine baby! Neem wel jé rust!

Dank voor jullie reacties! En Mama van Evi: een herkenbare situatie dus. Zijn jullie al wel aan het klussen in het nieuwe huis omdat je eind dit jaar wil gaan verhuizen?

Vind dat zelf nl. het meest belastend. Onze spullen inpakken en die ene verhuisdag maakt me niet zoveel uit, het is meer de rommelige (in ons geval) 2 maanden daarvoor. Al klus ik zelf niet, er blijft genoeg over om te regelen en te doen.

Hey meid,

Allereerst: succes met de verhuizing! Wij zijn 2 maanden geleden verhuisd en vond t vooral frustrerend dat ik niet zoveel kon. Heb nog best wat gedaan en de moeheid kwam vooral ná de verhuizing pas. Het kost toch best veel energie. Ben er nu klaar mee want we zijn dit jaar 2 x verhuisd en was beide keren zwanger. Ik blijf waar ik zit!

Mn 1e zwangerschap heb ik veel bewuster meegemaakt en voel me niet echt schuldig, vind t soms wel jammer. Ik probeer wel mn momentjes te pakken, keertje lekker in bad, zwangerschapsmassage of s avonds genieten van het getrappel in mn buik.

Denk ook zo: mn zoontje heeft dik 3,5 jaar alle aandacht gekregen maar ons dochtertje heeft straks wel een clown in huis... Haar broer! ;)

Succes met verhuizing en denk aan jezelf!

hey meid

zwaar hoor nu nog verhuizen heb respect voor je. je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! het is goed dat je zwangerschapsgym doet, dan ben je er elke week heel bewust mee bezig

xxx

Zwaar hoor verhuizen als je zover zwanger bent. Toen ik 7 maanden zwanger was van Marjolein zijn we ook verhuist, kon toen heel weinig. Ik zorgde voor de catering zullen we maar zeggen.

Het is id moeilijker om bewust met je zwangerschap bezig te zijn als je al een/twee of drie kindjes hebt rondlopen. Ik ga om die reden naar de zwangerschapsyoga, even bewust bezig zijn met dit kindje.
Je hebt straks natuurlijk minder tijd voor dit kindje dan bij de eerste, maar ja dit kindje krijgt er een ervaren moeder voor. Bij de eerste moet je nog zoveel leren.

succes met alles

@ blond amsterdam: we zijn nog niet aan het klussen, het huis is zo goed als af, alleen één paar muurtjes schilderen en dat is het eigenlijk. Dus dat valt alles mee!

Succes, ik ben zelf heel benieuwd hoe het ons vergaat..

Terug
Bovenaan