Nog even wachten???? of....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Wij zijn 2 jaar bezig geweest voor ons eerste kindje, ik werd niet ongesteld maar ook niet zwanger.. Clomid geslikt maar ook dat werd geen suc6
we hebben toen besloten om te stoppen, ik ging weer aan de pil en hadden het voorlopig een plekje gegeven dat het nog geen tijd was ervoor schijnbaar.
Nu isdat ongeveer een jaar geleden en ben al weer een paar maanden aan de pil en daardoor wel regelmatig ongesteld.

Zou het nog te vroeg zijn om weer te stoppen en het weer te proberen?
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen op moment :(

hallo

wat jij moet doen is je hart volgen. heeft de gyn gezegd om weer aan de pil te gaan of is dat een eigen keus geweest. er moet toch meer uit te halen zijn. ik snap dat dat je droom een beetje vervaagd, door een kindje te krijgen / maken met het in het ziekenhuis of met alle toeters en bellen maar ik ben nu dik een jaar verder en wel een zeer regelmatige cyclus en nette eisprong, alle hormonen kloppen en bij mijn vriend is ook alles prima maar na 17 rondes ook geen kindje. ik zou eigenlijk tot okt moeten wachten voordat ik verder geholpen word maar elke maand word de teleurstelling groter en het word gewoon zwaar dus ik weet dat ik in het ziekenhuis niet de enige ben maar ik kan zo niet nog 6 teleurstellingen verwerken. ik wil niet gaan zitten afwachten, dus hoop dat ze me willen helpen.

ga je gevoel achter na want elke maand is er 1. nu is dit bij jou natuurlijk wel lastig als je geen eisprong krijgt maar er moet toch meer aan te doen zijn denk ik

succes liefs kim

beginnen met de pil was eigen keus, mn gyn stond er wel achter...
ik heb eraan gedacht om een andere gyn te zoeken omdat ik bij deze niet echt tevreden was maar dat is eigenlijk vervaagd
mn vriend zegt ook dat het niet persee weer zo hoeft te gaan, misschie ndat ik nu wel gewoon een eisprong krijg...
er waren bij de onderzoeken geen aanwijzingen dat ik ze niet kon krijgen dus hij stond eigenlijk ook voor een raadsel

Terug
Bovenaan