Nog even wachten

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Afgelopen zondag heb ik mijn ovulatie gehad, dus nu is het afwachten maar. Ik heb niet het idee dat ik iets voel (is ook nog wel erg vroeg). A.s maandag is mijn NOD (liever niet natuurlijk). Ik moet dus nog even wachten!

Graag wil ik jullie ook nog even bedanken voor jullie reacties op mijn vorige bericht! En alle dames die zwanger zijn feliciteren!

En de dames die net zoals ik in het zelfde schuitje zitten heel veel succes wensen en hopen dat het voor ons ook een keer raak is!

Liefs Annelies

P.s tot snel!

Spannend hè?
Voor mij is het aftellen ook begonnen.
Op de nod lijst sta ik voor 07-09 omdat ik voor de pil een cyclus had van 35 dagen (al ik het me goed herrinner)Maar als ik van 28 dagen uit ga dan kan ik natuurlijk over een week al testen 31-08
dus dat zal het wel worden.

Ik kan de dagen wel vooruit kijken...

Succes met wachten...
Ik duim voor je jij voor mij???

Groetjes Bieb

Hi Annelies,

Mijn ovulatie komt vandaag of morgen. Dat houd in druk klussen en superlief zijn voor elkaar in de hoop dat er iets moois van mag komen.

Jouw NOD komt trouwens erg snel achter je ovulatie aan. Is die bij jou later dan na een dag of 14 -vanaf het begin van de cyclus-? Welke ronde is het voor jou?

Het wachten is aangebroken en nu maar hopen dat je niet gek wordt van je eigen lijf en dat je je hoofd koel kunt houden.

Toi toi iedereen - Roos

Terug
Bovenaan