A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Volgende week mijn NOD. Heb nog helemaal geen klachten. De afgelopen maanden had ik steeds al vage klachten. Maar nu niks. Dat is ook raar hihi. Maar ook heeeeeel fijn.
Vorige maand was ik er zo mee bezig en dan ook nog lichamelijke klachten.
Ik ga er vanuit dat het niks is geworden. Dit omdat we de zondag een positieve test hadden en de zaterdag voor het laatste geklust hebben.
Daarbij gebruiken we glijmiddel van durex en heb in mijn hoofd gehaald te gaan lezen of dit kwaat kan.
Er zijn geen officiele bewijzen, maja dat internet he.
Dus we halen maar andere glijmiddel voor de volgende keer.
Dus geen klachten en het geestelijk ook onder controle.
Zie wel tegen mijn menstruatie op. Heb sinds mijn miskraam flinke menstruaties en ben bang dat ik gewoon 2 dagen niet kan werken. Zo vloei ik.
Maar we wachten het af, hoop dat ik het in het weekend ga worden
x yvonne
Volgende week mijn NOD. Heb nog helemaal geen klachten. De afgelopen maanden had ik steeds al vage klachten. Maar nu niks. Dat is ook raar hihi. Maar ook heeeeeel fijn.
Vorige maand was ik er zo mee bezig en dan ook nog lichamelijke klachten.
Ik ga er vanuit dat het niks is geworden. Dit omdat we de zondag een positieve test hadden en de zaterdag voor het laatste geklust hebben.
Daarbij gebruiken we glijmiddel van durex en heb in mijn hoofd gehaald te gaan lezen of dit kwaat kan.
Er zijn geen officiele bewijzen, maja dat internet he.
Dus we halen maar andere glijmiddel voor de volgende keer.
Dus geen klachten en het geestelijk ook onder controle.
Zie wel tegen mijn menstruatie op. Heb sinds mijn miskraam flinke menstruaties en ben bang dat ik gewoon 2 dagen niet kan werken. Zo vloei ik.
Maar we wachten het af, hoop dat ik het in het weekend ga worden
x yvonne