NOg even wachten

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Volgende week mijn NOD. Heb nog helemaal geen klachten. De afgelopen maanden had ik steeds al vage klachten. Maar nu niks. Dat is ook raar hihi. Maar ook heeeeeel fijn.
Vorige maand was ik er zo mee bezig en dan ook nog lichamelijke klachten.
Ik ga er vanuit dat het niks is geworden. Dit omdat we de zondag een positieve test hadden en de zaterdag voor het laatste geklust hebben.
Daarbij gebruiken we glijmiddel van durex en heb in mijn hoofd gehaald te gaan lezen of dit kwaat kan.
Er zijn geen officiele bewijzen, maja dat internet he.
Dus we halen maar andere glijmiddel voor de volgende keer.

Dus geen klachten en het geestelijk ook onder controle.

Zie wel tegen mijn menstruatie op. Heb sinds mijn miskraam flinke menstruaties en ben bang dat ik gewoon 2 dagen niet kan werken. Zo vloei ik.
Maar we wachten het af, hoop dat ik het in het weekend ga worden

x yvonne

Hay meid,

Ik kan me voorstellen dat je tegen je menstruatie opziet. Na mijn miskraam en curretage is de hoeveelheid vrijwel hetzelfde gebleven. Ook het aantal dagen was weer zeer regelmatig gelukkig...

Ik hoop dat je snel de komende maanden niet meer ongesteld zal worden!! Ben je toen snel zwanger geraakt? De eerste keer was ik na een maand al zwanger en nu heeft het een half jaar geduurd......op zich best snel.........................

Ik gun je al het goeds voor de komende week en de tijd daarna....

Liefs Jessica

Hoi Jessica

Ik was toen in 1 keer zwanger, en nu mijn 4e ronde weer.
Vind het soms wel eng, iedereen zegt dat ik wel weer zwanger wordt, want we zijn vruchtbaar. Maar er zijn nog vele factoren dat het kan mis gaan. Dus ja het blijft onzeker

X yvonne

Heey meid,

Het is idd een onzekere tijd!! Bij mijn eerste zwangerschap was ik daar helemaal niet mee bezig. Het was zo onverwacht dat ik er helemaal niet bij stil stond dat het ook mis kon gaan. Nu is het totaal anders. Ik ben heel erg blij maar ook nog erg onzeker. Voel nog helemaal niks. Heb enorme trek en veel dorst maar verder niks. Komt misschien nog, maar ik ben blij als het 5 augustus is en ik de echo heb!!

Maar het idd bewezen dat je zwanger kan raken en dat is toch ook erg goed nieuws!!! Nu hopen dat het weer raak is en dat het dan wel goed gaat!!

Succes meid!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan