nog even...

Hoi meiden,
het aftellen is begonnen,de dertiende is mijn NOD. Heb niet zoveel rare dingen als vorige keer,maar wel last van mijn linker borst,af en toe een wat misselijk gevoel s'morgens en moe.
maar ja,wat zegt dat...had wel van de week ineens wat roze afscheiding en dat was na een uur of zo weer weg. verder ook nog wat dikkig wit afscheiding(niet draderig. dat viel op.en wat gezeur in mijn onderbuik;opgezet.
affijn, het kan twee kanten op. afwachten maar. succes iedereen en we gaan door!
 
Hé meid,

Voor jou duurt het nog even maar ik heb vandaag mijn NOD. Tot nu toe nog niets. Ik hoop dat het voor jou ook mag uitblijven. Ik ga morgenvroeg testen samen met mijn mannetje. Spannend !!! Meid, onwijs veel succes en ik hoor het wel als je positief nieuws meldt.

Groetjes Biaggi.
 
Meiden wat is dat elke maand weer spannend hè! Ik heb ook de 13e mijn NOD, dus we kunnen samen zenuwen Petra!

Biaggi, veel succes met testen morgen en ik duim voor je dat ie positief is!!!
 
he petra,

klinkt vreemd en raar , maar we hopen dat het een positieve uitslag is voor jullie, en hopen dat we jullie spreken op het feb 2005 forum

nou strekte en succes we horen het wel he

groetjes en liefs
 
Hey Petra,
Ik hoop dat er helemaal niks gebeurd, behalve dan een plusje! Vage klachten. Heb je een paar jaar geleden een miskraam gehad, of begreep ik jou reactie op mijn bericht verkeerd? Ik hoop echt dat er een kanjer van een baby aan het groeien is! Ik heb trouwens wel steun aan mijn man, maar voor hem is het toch wat minder tastbaar, zeker omdat je niks aan me ziet. Maar ik voel me nu al weer wat beter en ik ga er gewoon voor en wat je zegt, ik kan zwanger worden.
Succes en nog even volhouden (ook voor Simone!)!
liefs san

En biaggi succes morgen met de test ik duim voor je!
 
Ja, dat klopt,ik heb een aantal jaar geleden een miskraam gehad,was gewoon aan de pil,maar dat was een wel heel andere situatie.veel te jong voor mijn gevoel en die relatie was ook te kort. was ook heel verdrietig maar door de omstandigheden achteraf toch beter.klinkt hard op dit moment. als het me nu zou overkomen zou ik ook wel anders reageren!
het is voor een man toch anders,maar ik heb wel meegemaakt in mijn omgeving dat die in zo'n situatie een beetje over het hoofd gezien worden.
Dank jullie wel voor je reacties!
en SIMONE, samen aftellen dan maar! heb jij ook nog "vage"klachten????
Biaggi; duimen!
 
Terug
Bovenaan