Nog even..

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

De titel zegt het al.. Nog even.. en dan mogen jullie je wondertje in jullie armen sluiten!
Geweldig zeg!
Houden jullie het allemaal nog een beetje vol??
Ik zou 23 oktober uitgerekend zijn en denk af en toe wel aan de buik die ik zou hebben gehad.. Mijn buik nu groeit goed hoor!
Ben inmiddels 13,3 weken zwanger en alles gaat goed!
Voorbij de kritieke periode en begin nu wat te groeien.. taille is echt wel weg nu.. borsten worden steeds zwaarde en mijn buikje wordt ook wat boller. Leuk allemaal hoor!
Het gaat best snel allemaal!
Maar we genieten er met volle teugen van!
Meiden nog even voor jullie! hou nog even vol zou ik zeggen! En hoop dat jullie allemaal een voorspoedige bevalling en een supergezond kindje zullen krijgen!

Liefs,
Rian

Hoi Rian!

Wat fijn dat het goed met je gaat! (en dat je dat hier even laat weten!)
Met je naamgenoot gaat ook alles prima!
Van de ene kant kijk ik heel erg uit naar de geboorte; eindelijk ons zoontje in onze armen houden en van de andere kant vind ik het nog wel lekker rustig zo!
We zijn er in ieder geval helemaal klaar voor!
Jij een hele fijne, zorgeloze zwangerschap toegewenst!

Groetjes Rian, 36,4

hoi rian

wat leuk dat je ons op de hoogte houd ik ben erg blij dat het goed met jullie gaat en ik wil je een fijne en onbezorgde zwangerschap wensen en dat je maar snel jullie kindje in je armen mag sluiten

veel liefs angela

Hoi Rian,

Fijn te horen dat alles goed gaat!
Ik kan me voorstellen dat je aan die datum in oktober denkt. Dat had ik in juli (mijn miskraam was in december 06 en zou anders 22-07-07 zijn uitgerekend. Ik heb die dagen echt gedacht dat ik ging bevallen en dat de echo en de VK het helemaal mis hadden met het aantal weken dat ik zwanger was. Maar dat ging ook weer voorbij en nu is het echt bijna zover. Voor jou is het ook vast sneller voorbij dan je verwacht. Dus geniet er lekker van.

Liefs Janine

Wat super dat het zo goed met je gaat. Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook best pijnlijk kan zijn omdat het anders voor jou ook bijna zo ver was geweest.
Erg lief dat je hier nog altijd nog komt kijken.
Ik mag verder niet klagen, ik voel me nog prima. Moet ook nog 4 weken en misschien nog wel 3 weken langer als de beeb niet opschiet hahaha.

Nou leuk om te horen dat he tgoed me je gaat.

Monique

Bedankt meiden!

Ik  voel me toch nog wel verbonden met het Oktober forum!
Ben daarom ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat en of jullie inmiddels al bevallen zijn! De 1e 2 Oktober baby's zijn er al zag ik!
Leuk joh!!
Vanavond weer naar de VK om het hartje te luisteren. Blijft wel spannend hoor!
Even volhouden nog jullie!! Ik duim dat het allemaal goed zal gaan bij jullie (en ook voor mezelf natuurlijk!)
Liefs,
Rian

Terug
Bovenaan