Nog even!!

Nog even en dan is het oktober!! Spannend....
Ik moet zelf nu nog 2,5 week. Ik sta onder behandeling van een paragnost, en die vroeg of ik nog 2 weken moest. Met andere woorden, de kleine zal waarschijnlijk heel ietsje eerder komen (tenminste, zo vat ik het op.. :)) Zou in ieder geval wel erg prettig zijn... haha..
Ik ben nu echt helemaal klaar met m'n buik, zit zo in de weg! Iets doen is vaak al te veel, last van de bekken en iedere keer ook nog van de banden. Heel balen. Maar nog even.... :)
Succes iedereen!!
Liefs

Jaaa, nog even idd. vandaag precies 39 weken! Hoop zo dat ze binnen nu en 1,5 week komt. Aan de andere kant zal het voor mij nu nooit meer langer dan 3 weken duren, maar hoop niet dat het zover moet komen dat ik ingeleid zou moeten worden. Wil zo graag thuis bevallen...

Buik en sommige kwaaltjes zitten wel in de weg, maar heb er steeds meer vrede mee, denk omdat het einde echt in zicht is.

Ben echt benieuwd wanneer het eerste geboortebericht geplaatst gaat worden, want volgens mij waren er ook een aantal dames op 1 en 2 oktober uitgerekend.

succes allemaal nog even!

Spannend he!! Dat is dan officieel onze maand :D Benieuwd wanneer de eerste geboorte topic's hier te zien zijn! Had indd gezien dat cisa inmiddels bevallen is.. haar topic staat bij het septemberforum.

Ik ben inmiddels 39wk2d en aanstaande zaterdag (2 okt) uitgerekend.. Spannend!! Het rommelt al behoorlijk. Vandaag een inwendig onderzoek gehad en mijn baarmoedermond is al goed rijp aan het worden. De vk was er goed over te spreken! Hoop dat het lekker doorzet zo!!

Ook ik ben er inmiddels aardig zat van.. Het is allemaal zo onhandig met die dikke buik. Plus dat ik moeite heb om sommige dagen door te komen. Omdat het zo rommelt ben ik er heel erg op gefocused wanneer het zal beginnen. Maar ik zoek zoveel mogelijk afleiding! De nachten zijn ook erg onprettig aan het worden.. vaak eruit om naar de wc te gaan en ik lig in geen houding meer lekker. Maar het einde is in zicht! Ik hoop dat het geen 2week meer duurt!!

Hoe is het met de rest?
ook ik wens iedereen veel succes met de laatste loodjes!
liefs rosan

Terug
Bovenaan