Nog even...

De afgelopen weken niet heel vaak meer hier gekeken, het geeft me wel rust.

Maar goed, toch even een berichtje om jullie op de hoogte te houden.
Donderdag is het zover, dan hebben we onze eerste afspraak bij de gyn in Voorburg. Ik heb al veel verhalen gehoord en gelezen, maar het blijft toch spannend. Hoe zal ik het ervaren? Wat is de volgende stap? Wat vinden ze van het sperma van mijn vriend?
Veel vragen waar je het antwoord vanzelf op hoort, maar wachten duurt zo lang!

Op mijn werk een erg drukke tijd alchter de rug. Tja, onderwijs en november/december kan gewoon niet rustig!!
Toch wel veel geklust afgelopen maand. Ook de ovulatietesten maar weer tevoorschijn gehaald. Mijn cyclus was erg regelmatig, dus ik heb ze 3 rondes niet gebruikt. Nu is mijn cyclus soms wat langer, rond de 27 dagen duurt het nu.

We zien het wel!

Ha Daycey,

Spannend hoor, ik ben erg benieuwd wat er uit jullie eerste afspraak komt. En ja, dat wachten duurt vreselijk lang. Wij hebben de 13e een vervolgafspraak in het ziekenhuis, waarin we de uitslag horen van mijn bloedonderzoek (heb gisteren laten prikken), sperma en of ik inderdaad PCOS heb. Voor ons beide dus spannende tijden.
Ik wens je vast veel succes! Ook met de laatste loodjes voor de kerstvakantie. Uit ervaring weet ik dat dit superdrukke, maar wel erg leuke, tijden zijn op school!
Laat je het donderdag even weten?

X Marieke

Hallo daycey,

Spannend meid.
Ik ben ook onder behandeling geweest in het reinier de graaf in voorburg.
Ik vond de afdeling gyneacologie niet zo heel fijn,maar de ivf afdeling super.Was klein team en super meelevend.
Heb je een afspraak met dr Janssen?

gr wonder2011

@ marieke, gezellig is deze tijd zeker, maar ik vind het ook wel weer fijn als alles achter de rug is! De kinderen in mijn groep zijn ook erg druk... Pffff... :p

@ wonder2011. Ik heb een afspraak met dokter Van Oppenraaij. Ik ken hem helemaal nog niet, ook niet van verhalen, dus ik zie het wel... Als ik het zo hoor, hoop ik dat ik wel fijne ervaringen heb. Het is uiteindelijk wel voor ons plezier, er vanuit gaande dat het in een zwangerschap eindigt!

Ik laat in elk geval donderdag weten hoe het allemaal is gegaan en wat onze volgende stap is!

Liefs, Daisy

Hoi,
de vaste gyn is de Janssen.
Die gyn die jij noemt is gyn in opleiding.Ze hebben 1 opleidingsplek. Je moet het toch maar op je af laten komen.
Wij hebben nu ons eerste wondertje aan hun te danken.Ben momenteel na 4jaar 14wk zwanger,na 3de IVF.

Gr. Wonder2011

Oké. dat wist ik niet van de gyn in opleiding. Wellicht komt hij weer met andere inzichten op de proppen! :) Staat misschien ook nog fris in het werk waardoor hij wel prettig is ;-)
Ik laat het allemaal maar op me afkomen en zie het donderdag wel!

Ik hoop echt dat de behandelingen ons daar ook een minimensje op gaan leveren...

Jij gefeliciteerd met jullie minimensje!

Houd jullie op de hoogte!

Ik vond het de eerste keren ook niet erg dat ik een gyn in opleiding kreeg,maar het vervelende vond ik dat ze continu weer weggaan en je dus iedere keer weer een ander krijgt die er weer anders over denkt.
Vond dat wel erg vervelend.
Je moet maar kijken,maar anders kan je altijd om vaste gyn vragen.Alleen zijn de wachttijden daar langer van.

Jij komt dus ook uit den haag en omgeving?
Diaconesse zh staat goed aangeschreven met fertiliteit.Dus dat is wel heel positief.
Heel veel succes donderdag.

Gr wonder2011

Hoi!
Ik zie het wel allemaal, joh. Wat jij zegt, een andere aanvragen kan altijd nog! ALs ik me dan prettiger voel, heb ik even wachten er wel voor over. Je prettig voelen vindt ik belangrijk bij zo'n traject!

Wij wonen in Nootdorp. Niet zo ver bij Voorburg vandaan dus! Dat ze in Voorburg goed aangeschreven staan, heb ik vaker gehoord. Door de ha werd ik meteen daar naar doorverwezen.

Het begint nu toch wel spannend te worden, nu de donderdag zo dichtbij komt, hoor!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan