Nog even ......

en dan is Connor op zijn brommer weg geloof ik! Wat gaat het hard zeg! Vandaag de box en zijn bedje een stand naar beneden gezet want hij draait ineens heen én terug! Ook de kinderstoel tevoorschijn gehaald, hij heeft heerlijk bij ons aan tafel gezeten. Hij had al gegeten maar wilde ook wat! Heb hem een korstje brood in zijn knuistje gegeven en dat vond ie erg interessant én lekker! Wat ben ik trots op mijn kleine mannetje zeg! Beetje weemoedig ook, het is mijn laatste kindje en het baby/baby is er nu wel af! Zaterdag 6 maanden alweer!

Liefz Esz

Ja het zeer zeker heel erg hard!!
Hier ook het laatste kindje en ik moet zeggen ik vind het best leuk om elk stukje af te sluiten, ik geniet er echt van dat ze steeds meer kan en vind het goed zo ;-) Voorheen had ik nog soms zoiets van, o help nooit geen baby meer in huis, geen bv, geen 1e lachje, maar nu we dit kadotje nog erbij hebben mogen krijgen ben ik helemaal tevreden! (als je snapt wat ik bedoel,,hihi)
Enne op de brommer weg???? Ze mogen vooraan lessen op hun, wat was het 17e!!!! dus die brommer zullen ze wel overslaan,,haha

Lekker van genieten meid!!!

gaat veels te hard idd. genieten moeten we ervan, het gaat veels te snel ben dan eigenlijk ook best wel blijd at antonio geen snellerd is blijft hijlekker lang baby, erg he

Terug
Bovenaan