Nog februari-mama's bevallen?

Hey hey!!

Vroeg me af of er nog meiden zijn bevallen, februari staat inmiddels bovenaan :D

Bij mij gaat het hopelijk niet te lang meer duren... Vrijdag 37 weken zwanger van onze 2 ukkies. Wat gaat het ineens snel!

Liefs!!

Gaat wel goed. Di op woe even met Bram-Jan een nachtje weg geweest. Opa en oma pastten op Julia (eerste keer weg zonder haar... En dat na bijna 2 1/2 jaar ;) ).
Wel elke dag even naar Charlotte. En we hebben van Make a Memory prachtige foto's van Charlotte gekregen. Die wil ik van de week laten afdrukken, samen met de foto's van onszelf van de week dat ze hier was, en de foto's van de begrafenis.
Gewoon, om naar haar te kunnen kijken als ik dat wil.
Ik kreeg van mijn ouders zo'n hangertje met een kinderhoofdje, met Charlottes naam erop. Heel fijn om iets "tastbaars" te hebben.

Liefs

Wat mooi! Zeker heel fijn iets 'tastbaars' te hebben van jullie lieve mooie meisje. Zo'n nachtje weg is ook wel goed, denk ik. Even samen... Nogmaals sterkte, meis. Maar jullie zijn zo een sterk en je hecht gezinnetje... Charlotte zal trots op jullie zijn!!

Liefs x

hoi marit

wat fijn dat jullie zulke mooie foto's hebben van jullie prachtige dochter en ik kan me goed voorstellen dat het fijn is om iets tastbaars te hebben van jullie kleine meid wat een lief gebaar!

goed dat jullie ook even tijd voor elkaar hebben genomen want samen sta je sterk

veel sterkte nog

veel liefs

oh lieve marit.......

ik wilde ff zeggen dat je heel vaak in mijn gdachte bent en er al menig glaasje tranen is verschonken hier!

ik vind je zoooooo ongelooflijk sterk en moedig!

liefs

Terug
Bovenaan