Nog ff bijkomen van de schrik..

Ik was van de week bij de paragnost waar ik altijd voor m'n klachten heen ga. Was nog niet binnen of ze zegt dit: "Jou lichaam verteld me dat je zwanger bent, ik zou bijna vragen hoever je bent." Ik dacht, nou dat heb je dan goed mis, wij doen 't alleen veilig, met condoom dus.
Daarna direct naar de winkel voor een test dus, tot mijn grote verbazing had ik even later een positieve test in handen! Ik weet niet wat me overkwam!! Even voor de duidelijkheid, ben 4,5 maand geleden van een zoon bevallen.
Dit gaat dus ons 3e kindje worden (als alles goed gaat natuurlijk!) in 2,5 jaar......pffffffffffffff.....
De wens was er wel hoor, een derde, maar niet nu al, dus je begrijpt dat we nog even aan 't idee moet wennen!
Liefs

Joh dat meen je niet!maar toch van harte gefeliciteerd zeg!onze 3de kwam ook een jaartje eerder dan verwacht,maar nu zo blij dat ie er nu al is,je zit toch al in de luiers en nu ons gezin compleet is ben ik blij het nu te hebben en niet later,ook al is het even piitig.zeker omdat jou oudste ook nog erg klein is(onze oudste net 5,maar das ook nog wel veel werk hoor met school brengen enzo en natuurlijk ook dr aandacht)maar echt vind zelf de 3de zo makkelijk meedraaid in het gezin,vond zelf de makkelijkste overgang...maar goed geloof best dat je erg moet wennen...

liefs jootje

Begin ik net aan t idee te wennen, heb ik gisteren avond en vanochtend bloedverlies. Dus we wachten vol spanning nog even af! Heb net gelezen dat de helft van de bloedingen leid tot een miskraam..
Jullie horen van me!

Oef, das ff schrikken, zowel dat je zwnager ent als dat je nu bloed verlies hebt. Had je bij de andere 2 ook bloed verlies? Ik heb het bij beide gehad en nu dus 2 gezonde kindjes.
Maar.. ondanks dat het ff schrikken is... Gefeliciteerd!!!!

En wat een goede paragnost! Ga je daar al lang naar toe? Heeft zij al vaker dingen ( die meetbaar zijn) "goed"gehad?
Welke plaats zit ze?

Nu nog steeds bloedverlies, dus verwacht wel dat 't mis is. Bij de andere 2 zwangerschappen geen bloedverlies gehad.
Paragnost is zeker een goede, zij adviseerde mij zooltjes en verwees mij door naar een goede podoloog. Sindsdien klachten aanzienlijk verbeterd, ga nu nog 1x in de 6-8 weken naar haar toe.
Sinds mijn eerste zwangerschap geen migrane tabletten hoeven nemen, terwijl ik daarvoor elke dag medicijnen had. Loop nu 2,5 jaar bij haar, als de zwangerschappen er niet tussen hadden gezeten dan had ik allang niet meer naar haar toe hoeven gaan, maarja, de zwangerschappen hebben veel invloed op mijn klachten.
Ze zit helemaal in 't oosten, 15 km van de Duitse grens af, tussen Enschede en Doetinchem.
Liefs

Wat vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt!

Mag ik je eens mailen met wat vragen e.d over de paragnost? Woon in hengelo ov dus zou een redelijke afstand zijn.
Als je er nu niet op zit te wachten snap ik dat hoor, je hebt nu ook wel andere dingen aan je hoofd.

Hey wat een schrik zeg. Leuke verassing dat je een positieve test geheel onverwachts had, maar jeetje meid.... Wat naar van dat bloedverlies.

Ik hoop het beste voor je

duim duim duim

liefs

Terug
Bovenaan