Nog ff genoten van het mooie najaar en zoontje...

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Mijn vriend moest vandaag werken dus ik had weer eens een dag mn zoontje helemaal voor mezelf.
Omdat de bevalling er nu toch echt aan zit te komen en dit dus de laatste dagen/weken zijn dat ons gezinnetje uit drie personen bestaat besloot ik om vandaag eens een lekkere mama&zoon dag in te plannen....
We hebben lekker geknutseld: daarna bladeren gezocht in het bos (al bedacht ik me halverwege dat t misschien toch niet zo slim was om met alle voortekenen die ik gehad heb ergens in the middle of nowhere alleen met mn zoontje van drie rond te lopen)
Na het bos lekker warme chocomel met slagroom gedronken (is het echt het weer naar; zonnig maar brrrrr)
Daarna nog ff naar de kapper geweest voor mn zoontje: dan staat ie straks tenminste mooi op de eerste foto's met zn broertje/zusje.
Nog wat geknutseld met de bladeren en ook nog ff naar de speeltuin geweest.

Ik heb dus een heerlijke dag gehad, maar ik moet zeggen dat mn rug nu wel erg veel pijn doet  Tja wat verwacht je als je met bijna 37w zwangerschap de hele dag rond loopt te sjouwen....

Ach deze dag hebben we in ieder geval gehad; het zal wel lang duren voordat het er weer van komt!

Veel liefs Nika 36w6

Het was inderdaad heerlijk weer vandaag. Wij hebben lekker in de tuin van het zonnetje genoten, ben zelfs nog bruin geworden! Mijn vriend is nog een stuk gaan fietsen met onze dochter. Wel mazzel dat het in het weekend weer zulk lekker weer is.

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (37 wkn & 1 dg)

hoi

wij zijn vorig weeknd ook effe lekker naar het bos geweest en een tijd terug naar een grote kinderboederij.echt effe wat tijd voor haar nog maken ze krijgt straks al zo veel nieuwe indrukken,maandag schijnt het ook heerlijk weer te worden wel fris maar veel zon .heerlijk gr wendy34,4

Terug
Bovenaan