Nog ff over die tarwekiemcapsules...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Nog ff een vraagje ove die tarwekiemcapsules...
Ik denk dat ik het toch maar ga proberen ondanks wat negatieve adviezen van de drogist maar volgens mij heeft het bij velen van jullie wel geholpen dus....

Maar kun je deze capsules ook naast je foliumzuur gebruiken? of is dat te veel van het goede? Krijg je dan niet te veel vitamines?

Groetjes Roos

Hoi Roos,

Ik ben wel erg benieuwd wat voor negatieve adviezen jouw drogist hierover verteld heeft? Ik heb hier alleen nog maar de goede dingen gehoord....

Ik heb ze zelf afgelopen maand gebruikt en heb nog niet getest (morgen of woensdag om er zeker van te zijn dat het niet te vroeg is), maar denk  wel zwanger te zijn.

En teveel vitamines kun je volgens mij niet binnen krijgen, mocht dat zo zijn dan plas je ze vanzelf weer uit.

Succes, groetjes Jetje

hoi roos,
ik ben ook wel benieuwd naar dat negatieve advies van de drogist.
ik ben ook begonnen in februari met de tarwekiemcapcules vlak voor mijn eisprong en ik ben nu 7 wk zwanger.
niemand wil iets verkeerds innemen natuurlijk
maar het is ook op plantaardige basis,dus zal meer zijn baadt het niet dan schaadt het niet?
groetjes jook

Hoi Roos,

ik ben sinds vorige maand ook met tarwekiemcapsules begonnen, dit naast de foliumzuurtabletten. Volgens mij kunnen die wel samen, in beide bijsluiters staat niks over slechte beinvloeding van elkaar. Ze zijn natuurlijk ook niet allebei voor het zelfde. Ja nou wij willen alleen zwanger worden. Wel viel mij op dat ik de vorige keer veel heftiger ongi was, denk zelf dat dit door de tarwekeimcapsules komt. Hoop dat ik deze maand niet ongi wordt en dat het eindelijk raak is. Ik zit nu in ronde 7.
ik wens je veel succes.
groetjes   Cinber

Hoi!

Ik zat zelf ook met die vraag, maar ik ben ze gewoon gaan slikken. Ik slik van Davitamon Femnatal en dan de tarwekiemcapsules. Die laatste zijn idd plantaardig dus ik denk niet dat het kwaad kan.

Net als de dames hiervoor ben ik ook wel erg nieuwsgierig wat de drogist voor negatiefs heeft gezegd over dit goedje!

Groetjes, Tessje.

Hoi Allemaal,
het enige wat ik er van weet,
is dat het er voor zorgt dat je eitjes groter zijn.
En dat je het niet meer mag innemen vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent.
Ik geloof dat dat komt omdat er een bepaalde vitamine in zit die je niet te veel binnen mag krijgen als je zwanger bent.
Zo is te veel vitamine A bijv. niet goed. en zo zal dat bij dit spul ook wel zijn denk ik.
Verder heb ik er niks slechts over gehoord, en ook niet dat het niet samen zou gaan met foliumzuur.

Groetjs kit

nou ik geloof ik niet in de drogist nu ik allemaal positieve verhalen hoor!
hij dacht dat het niet daarvoor was bedoeld en dat het je onegelmatige cyclus niet kon beinvloeden.
Ik ga ze morgen maar gewoon halen en slikken...

Suc6 iedereen! Groetjes Roos

In reactie hierop zie mijn topic sprakeloos, eerste keer met tarwekiemcapsules......

Liefs Carina

Terug
Bovenaan