nog ff snel draaien

hoi hoi...onze kleine man,moest nog ff snel me zn billetjes naar beneden gaan liggen.ppfff opde groeiecho liepie al iets boven het gemiddelde.A.s donderdag moet ik weer naar de gyn.voor een echo om te kijken of ie zich zelf alweer bedacht heeft.(wat ik niet denk,voelde hem de hele tijd boven,en nu beneden)Anders gaan ze proberen hem te draaien.ppffff.wanneer dit niet meer gaat lukken ,zal het uitdraaien op een geplande keizersnede..zalmij allemaal benieuwen.zo makkelijk als het bij nicky ging..liefs,karin

Hoi Karin,

Ik hoop echt voor je dat die uk nog draait, wat kunnen we toch soms eigenwijzen kinderen hebben he ? :) Een keizersnee is ook niet alles, die grote wond en het herstel dat langzamer gaat, maar tja verschild ook weer per persoon. Ik zal voor je duimen dat je mannetje draait. p.s soms lijkt accepunctuur ook te werken heb ik gelezen.

liefs van Mariska

hoi hoi...vandaag naar de gyn...geweest en de kleine man ligt nog steeds in een stuit.volgende week donderdag 3 december gaan ze proberen hem te draaien.in het uiterste geval,wanneer de baby het niet meer naar het zin heeft,kunnen ze ook besluiten om hem te gaan halen.Het wordt dus een spannende week.liefs,karin

Hi Karin,

Hier een februari mama die al een zoon heeft. Ook hij lag in een stuit en ook hem hebben ze geprobeerd te draaien. Helaas. 4 dagen na het draaien kondigde wel de bevalling zich spontaan aan en dat was wel weer fijn. Of dat van het draaien kwam???

Ik heb dus een half geplande keizersnede gehad. Maar ik heb de meest relaxte bevalling gehad die je je maar kunt wensen. Ik weet niet of je het eng vindt, maar ik vond het echt heel erg meevallen. Er zijn tegenwoordig zelfs ziekenhuizen waar je baby mee de vercouver op gaat na de bevalling ipv jij naar de vercouver en papa en de baby naar de kamer.

Als je geen accupunctuur durft (durfde ik ook niet) dan is er ook nog Moxa-therapie (daar weten de accupuncturisten ook van) en voetreflextherapie mogelijk!

Heel veel succes met alles!

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan