nog foutere bingo!

Hoi meiden,

Allereerst onwijs bedankt voor al jullie reacties. Het doet me echt goed te zien hoe iedereen meeleeft. Dat doet een mens echt goed.

Ik heb net contact gehad met de gyn afdeling van het ziekenhuis en ik heb hoogstwaarschijnlijk een miskraam gehad. Alle symptonen wijzen daarop. Zaterdag dacht ik gewoon ongi te zijn maar het bloedverlies was wel erg hevig en de buikkrampen. Gisterenmorgen (fijn, ik stond net op het punt om allemaal visite te krijgen voor de verjaardag van mijn man) verloor ik naast wat stolsels ook een soort gevulde rijstkorrel! Ik blijf ook behoorlijk bloeden, echt heel afwijkend van mijn normale ongi.

De ass. van de gyn zei dat het niet meer te achterhalen is maar dat het wel waarschijnlijk is.

Nu moet ik even afwachten totdat het bloeden stopt (aan het einde van de week moet het weg zijn). Daarna weer even een normale cyclus afwachten en daarna kan ik weer verder voor de onderzoeken bij de gyn. Dus het loopt nu allemaal vertraging op.

Het is wel vreselijk balen. Ik weet ook eigenlijk even niet wat me overkomt!

Ik hoop van harte dat er nog meer mensen, net als Melissa (wat een fantastisch nieuws) met goed bericht komen!

Iedereen heel veel succes deze week!

Liefs,
Anne

Jeetje Anne,

Ik ben er stil van!! Dat is dubbel verdriet bah! Ik vind het erg rot voor jullie en ik hoop dat je ht een plekje kunt geven en jullie veel steun aan elkaar hebben! Weet niet goed wat ik moet schrijven! Leef met jullie mee!

Heel veel sterkte, liefs moi xxx

Goh Anne, wat een triest einde van je week in spanning zeg! Heb je eindelijk zekerheid, is er iets vreselijks aan de hand! Ook ik hoop van harte dat het snel goed komt, vooral bij jou na zo'n rotervaring! Ik denk aan jullie.

Liefs, el.

Terug
Bovenaan