Nog geen 12 weken zwanger en nu al een bol buikje

Hallo allemaal!

Even een vraagje; is jullie buik ook al zichtbaar? Ik ben aankomende dinsdag 12 weken zwanger en mijn buik begint al mooi te groeien. Het is de eerste voor ons, dus reeds uitgerekte buikspieren zijn niet aan de orde. Natuurlijk zijn dit alleen mijn darmen nog maar, maar als je mijn profiel nu ziet, lijk ik wel 20 weken zwanger. Gisteren gewinkeld. Nog geen positiekleding gekocht, want gevoelsmatig hoort dat nog niet. Wel een jurkje waarin ik rustig kan groeien. Maar daarmee lijk ik echt al veel verder. Het overvalt me nogal eigenlijk. Wel leuk, maar wat moet dat nog worden? Gelukkig heb ik nu wel een bolletje aan de voorkant, recht naar voren.....dus hoop dat het ook die kant op blijft groeien ;-)

Zijn er meer die dit zo hebben? Nu al?

Gr. Louise
 
Ik ben nu 12 wk en 2 dg, maar er valt eigenlijk nog niks te zien.

Zag laatst een foto van mijn eerste zwangerschap met 15 weken en toen had ik al echt een buikje. Ik kan me niet voorstellen dat dat er in de komende 3 weken aan groeit. Dus ik ben benieuwd of het nu juist minder snel gaat dan bij de eerste, ze zeggen immers altijd dat je bij de tweede sneller een buikje hebt :S
 
Ik ben nu 15w3d zwanger, en ik kan mijn gewone broeken niet meer aan! (alleen leggings en treggings..:D) is mijn 2e zwangerschap merk echt dat ik al begin te groeien! Het verschilt zo hoe de groei bij iedereen verloopt!! Dus afwachten zou ik zeggen en als je gewone kleding niet meer lekker zit positie of maatje groter..;) geniet er maar van!
 
Ja, hier ruim 13 weken zwanger van de tweede, en ook ik krijg al een buikje. Vooral 's avonds, het lijkt wel of alles dan naar beneden zakt. De verloskundige zei dat mijn baarmoeder al flink gegroeid is. Kan mijn gewone kleren nog wel aan gelukkig. Kan me van de vorige keer nog herinneren dat ik met 5 maanden nog niets zag, en bijna met een holle rug ging lopen om te laten zien dat ik zwanger was! ;-)
 
Hey Louise,

Ben morgen 12 wkn en ik herken het ook wel een beetje. Twee spijkerbroeken zitten echt niet fijn meer, zeker aan het eind van de dag. Het liefst loop ik in leggings met jurkjes/tuniekjes.
Mijn buik is zeker ronder dan gebruikelijk.
Wil ook nog geen zwangerschapskleding kopen maar moet niet veel "gekker" worden ;-)
geniet van je mooie ronde buikje.
liefs Lisette

 
he louise,

ik kon al met 7 weken me broeken al niet meer aan, is voor ons 2de kindje ben nu 16 weken en lijk net als of ik een buik heb van ruim 20 weken , pfff buikje is net zo groot als toen 3 jaar geleden bij me bruiloft was ik geloof ik 22 weken, en nu nog maar 16 dus ben benieuwd hoeveel het gaat groeien.

maar waarom heb je nog geen positie kleding gekocht dan, want maakt inprincipe niks uit, je bent zwanger en hoever je bent maakt niks uit toch, kijk buikbanden dat hoeft nog niet das ieder voor zich maar een lekkere zangerschaps broek zit lekkerder dan je eigen broek denk ik zo, en je kan er gewoon een normaal shirt over heen dragen zodat je het niet ziet.

nou veel s6 ermee

liefs
 
bij mij komt ie ook al.... ik voel ook dat het steeds meer omhoog gaat, de verloskundige liet mij 2 weken geleden voelen en toen voelde ik een bolletje vlak boven het schaambeen en nu zit dat al veel hoger!
ik ga ook maar eens kijken naar zwangerschapskleding of gewoon leuke tunieken van vero moda ofzo, leuke riempje erom en klaar ben je!!!

 
Terug
Bovenaan