Nog geen 2 en nu al NEE!

Gek worden we ervan! Van Tyche's driftbuien. Het kan zomaar van het ene op het andere moment gebeuren. Dan gaat ze krijsen, stampvoeten en heel hard roepen 'NEE mama' NEE mama'. Ook wil ze heel de dag kabouter plop en de pinguin kijken wat van mij niet mag natuurlijk dus ik hoor ook heel de dag haar gezeur om 'plop pinguin' haha. Ben blij als ze 's avonds in bed ligt.... en ze geeft ook helemaal geen kusjes meer... snik!
Wanneer is deze fase afgelopen.............................

Leuk nieuws: Deze of volgende week gaan we EIN-DE-LIJK verhuizen!!

Groetjes Kirsten

Hoi,

Ik herken er een btje van haha. Yari zegt namelijk ook vaak nee maar gelukkig niet gepaard met driftbuien. Als ik vraag van Yari kom eens bij mama dan is het nee. Ik vind het ook wel wat hebben maar ja als ze erg driftig wordt is de lol er natuurlijk snel af. Ik hoop voor je dat dit snel over is.

Succes met verhuizen.

xx Elly mv Yari

Hoi Kirsten,

Heeeel herkenbaar, hier nog zo'n meiske die de hele dag tv wil kijken.
En dan naar Bumba, Tik Tak  of Hopla. Ze zeurt er de hele dag om...en van mij mag het ook niet.
Dan wil ze opeens niets meer, niet slapen, niet eten, niet spelen, alleen chagerijnig en driftig zijn en alles is NEE.
Nu heb ik steeds maar gezegd dat Hopla, Tik Tak  en Bumba ook slapen. Dan is het goed, om een half uur later weer te vragen of ze Hopla, Tik  Tak  of Bumba mag kijken.
Wat wel weer grappig is, als ze 's avonds naa rbed gaat, noemt ze alle namen op van kindjes die ze kent, ook van opa en oma, van de poezen van oma en ook (je raad het al...) Bumba, Hopla en Tik Tak en de molen, want daar is ze ook dol op.
Dan moet ik zeggen dat die ook slapen. Als laatste zeg ik dan Rebecca ook slapen en dan is het goed en hoor ik haar 12 a 13 uur niet meer....
O,ja van die molen: ze wil ook elke keer op de fiets naar de 2 molens gaan kijken. Weer of geen weer...mooi dat ik dat niet elke dag doe!!!!

Groetjes, Marianne

Thom heeft het buitenspelen ontdekt, is dol op zijn zandbak en hij roept dan ook regelmatig "buiten". Op zich prima, maar door de tuin lopen en dan niet in de zandbak spelen is iets dat er bij hem niet in kan en dan kan hij ook nog wel eens een driftbuitje krijgen/ heel dramatisch huilen  als het niet mag.
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan