nog geen 7 maand en gaat staan

hallo allemaal

ik heb een dochterje en die is nog geen 7 maand, nu gaat ze vanaf afgelopen zondag staan in de box, heel leuk natuurlijk alleen het probleem is ze kan niet terug, ze weet niet hoe ze weer moet gaan zitten en dan laat ze zich vallen op krijst alles bijelkaar als ze er genoeg van heeft, heeft iemand tips voor mij.. los zitten kan ze namelijk nog niet.

groetjes esme en megan
 
Volgens mij hebben heel veel kinderen dat. Je kunt er niet zo veel aan doen. Ze leert na een tijdje vanzelf weer te gaan zitten en tot die tijd roept ze om jou. Net zoals het rollen naar de buik, maar nog niet terug kunnen.
 
Hoi,

Ik weet alleen dat dit normaal is, er komt dadelijk een punt dat ze zich gewoon op haar kont laat vallen, weet alleen niet of dit langer duurd als ze al zo vroeg gaan staan!

Gr MJ
 
Hoi!

Zo, dat is lekker vlot zeg !
Alleen heel vervelend dat ze nog niet zelf kan zitten.
Ik weet uit eigen ervaring dat ze eerst ontdekken dat ze kunnen staan, en daarna pas gaan uitvinden hoe ze zachtjes neer moeten komen. De eerste keren komt dat hard aan, heel zielig !!!
Ik deed altijd een paar kussen in de box. Als ze dan weer achterover viel, dan kwam het in ieder geval niet zo hard aan.
Na een tijdje ontdekken ze pas hoe het anders kan.

Succes !

Groetjes Vilies
 
Hoi,

Mijn dochter is ook nog geen 7 maanden en staat ook al. Maakt haar niet uit wat ze tegen komt ze trekt zich aan alles op tot staan.
Maar inderdaad terug is nog een probleem en dan valt ze vaak. Soms best hard. Ik probeer wel bij haar te zijn als ze staat, maar soms is ze gewoon te snel.
En opgroeien gaat helaas met vallen en opstaan. Ze leren vanzelf wel weer te gaan zitten, dus komt allemaal goed.

Liefs Reneke
 
Hoi,

Moet dit even melden hoor, mijn zoontje gaat ook staan (9mnd), hij is de jongste van 3 en de oudste 2 deden dit pas na een jaar en liepen met 15-16mnd.
Hij loopt waarschijnlijk op de tijd dat zijn broers begonnen met kruipen 11-12mnd.
Voelt echt vreemd..haha
Hij weet gelukkig wel hoe hij terug moet..haha

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan